Rado87 Napisano 8 Maj 2023 Udostępnij Napisano 8 Maj 2023 Cześć, Czy ktoś spotkał się z problemem łącznia liczników Sigma ROX z telefonem? Mam ROX 11.1 i niestety mój telefon nie wykrywa go po kodzie QR poczas parowania. Bluetooth jest włączony, telefon to Samsung S10E więc w miarę świeży. Próbowałem u kolegi na Huawei i u niego od razu pojawił się na ekranie kod PIN, którym paruje się urządzenie. U mnie kręci się kółeczko i finalnie nie znajduje urządzenia. Spróbowałem dodatkowo u kumpla połączyć mój telefon z Sigma ROX 2.0. Ten sam problem. Zatem wnioskuję, że jest problem z telefonem i tak jakby bluetooth który mam w Samsungu nie jest kompatybilny z Sigmami ROX? Nie wiem co poradzić, a brak połączenia mocno zawęża korzyści z użytkowania tego fajnego sprzęciku. Odnośnik do komentarza
pecio Napisano 17 Maj 2023 Udostępnij Napisano 17 Maj 2023 Wejdź w ustawienia Bluetooth telefonu i zobacz co masz zapisane w pamięci parowania. Usuń wszystko związane z Sigmą. Paruj telefon z Sigmą w klasyczny sposób. Odpal w Sigmie BT a potem pozwól aby telefon sam sobie ja znalazł. Odnośnik do komentarza
Rado87 Napisano 17 Maj 2023 Autor Udostępnij Napisano 17 Maj 2023 Tak robiłem. Resetowałem też sigmę do ustawień fabrycznych i moduł BT w telefonie aby nie miał żadnych zapamiętanych urządzeń. Odnośnik do komentarza
pecio Napisano 18 Maj 2023 Udostępnij Napisano 18 Maj 2023 (edytowane) A nie ma przypadkiem w pobliżu innych urządzeń po BT ? Wtedy S10 może "głupieć" . Próbowałeś wyczyścić pamięć podręczną i potem zrobić restart telefonu ? Nie masz trybu oszczędzanie baterii włączonego ? Ostatecznie możesz zrobić reset S10 do ustawień fabrycznych. Edytowane 18 Maj 2023 przez pecio Odnośnik do komentarza
Rado87 Napisano 22 Maj 2023 Autor Udostępnij Napisano 22 Maj 2023 Czyscilem pamięć i nie pomaga. Restart to samo. Próbowałem też parować w miejscu gdzie nie ma innych BT. Co więcej próbowałem parować z innym modelem ROX 2.0 i problem jest identyczny. Nie chciałbym resetować całego telefonu do ustawień fabrycznych tylko po to zeby sprawdzić czy uda się sparować licznik. Oszczedzanie energii wyłączone. Odnośnik do komentarza
pecio Napisano 22 Maj 2023 Udostępnij Napisano 22 Maj 2023 Jest to ewidentnie problem po stronie telefonu. W temacie S10 nie siedzę ale spróbuj uderzyć na fora samsungowców , androidziarzy może tam pomogą. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się