Marcin666 Opublikowano 20 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2023 Dzień dobry. Korzystam od dwóch lat z trenażera Qubo Power Smart B+. W zeszłym roku wszystko działało jak należy, korzystałem z aplikacji Elite My E-Training w telefonie z androidem. W tym sezonie mam taki problem, że nie mogę połączyć się przez bluetooth ( trenażer jest widoczny w dostępnych urządzeniach na telefonie), a pojawia się również komunikat , że ANT+ nie jest dostępny na urządzeniu ( telefonie) co jest raczej niemożliwie. Aplikację usunąłem, zainstalowałem ponownie i co ciekawe , wyszukała i skonfigurowała mierniki mocy i kadencji.Bateria wymieniona na nową i dalej nic. Próba z innym telefonem tez się nie powiodła, identyczne problemy. Dodam jeszcze ,że mój fenix, bez problemu "widzi" trenażer i jego mierniki. Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne sugestie.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się