Skocz do zawartości

Qubo Power Smart B+ - problem z łącznością


Marcin666

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry.

Korzystam od dwóch lat z trenażera Qubo Power Smart B+. W zeszłym roku wszystko działało jak  należy, korzystałem z aplikacji Elite My E-Training w telefonie z androidem. W tym sezonie mam taki  problem, że nie mogę połączyć się przez bluetooth ( trenażer jest widoczny w dostępnych urządzeniach na telefonie), a pojawia się również komunikat , że ANT+ nie jest dostępny na urządzeniu ( telefonie) co jest raczej niemożliwie. Aplikację usunąłem, zainstalowałem ponownie i co ciekawe , wyszukała i skonfigurowała mierniki mocy i kadencji.Bateria wymieniona na nową i dalej nic. Próba z innym telefonem tez się nie powiodła, identyczne problemy. Dodam jeszcze ,że mój fenix, bez problemu "widzi" trenażer i jego mierniki. Z góry dziękuję za pomoc i ewentualne sugestie.Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...