NexT Opublikowano 22 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2017 Witam, Przymierzam się do zakupu swojego pierwszego trenażera. Co sądzicie o tym modelu: https://www.merlincycles.com/elite-qubo-digital-wireless-cycle-trainer-74923.html Czego potrzebował bym jeszcze do uruchomienia ZWIFT'a prócz anteny ant+ do komputera? Z góry dziękuję za odpowiedzi Odnośnik do komentarza
dynek Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) Znajomy ma dokładnie ten trenażer i sobie bardzo chwali. Sam się przymierzam do zmiany i wybór chyba padnie na ten model. Do zwifta prócz ant+ nic więcej nie potrzeba. Edytowane 10 Października 2017 przez dynek Odnośnik do komentarza
pitmax Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 przyłączam się do pytania, dodatkowo jestem całkowitym laikiem jeżeli chodzi o trenażery smart, powiedzcie mi czy programy do indoor trening są płatne czy darmowe? Czy wystarczy korzystać jedynie z My e-trening? Odnośnik do komentarza
kubabike Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 Czy ten model jest trenażerem interaktywnym z możliwością pomiaru mocy? Odnośnik do komentarza
pitmax Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 @kubabike tutaj masz link Odnośnik do komentarza
kubabike Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) 4 minuty temu, pitmax napisał: @kubabike tutaj masz link Czy ten trenażer to ten sam modelco podałeś w linku, bo już się pogubiłem w oznaczeniach https://www.merlincycles.com/elite-qubo-digital-wireless-cycle-trainer-74923.html ? Edytowane 10 Października 2017 przez kubabike Odnośnik do komentarza
pitmax Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 wydaje mi się że jedyna różnica to komputerek bezprzewodowy na kierownicę Odnośnik do komentarza