Dariuszcz12 Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) Witam Chcialbym wybrac jeden z pieciu przedstawionych rowerow, wszystkie na kole 29 cali. Ktory polecacie? 1.Unibike evo 2017 2. Kross level B5 2017 4. Cube analog 2017 5. Kellys TNT 70 z 2016r. 6.Kross level B4 2017 Edytowane 14 Września 2017 przez Dariuszcz12
Red Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Pytanie za sto punktów. Jak bardzo ma być on wyczynowy albo rekreacyjny. Postaram się ustawić listę w ten właśnie deseń. 1. Kross Level B5 2. Kross Level B4 3. Kellys TNT 70 4. Unibike Evo 29 5. Cube Analog B5, jako że jest najdroższy i najlepiej wyposażony a przy tym ma sportową geometrię wylądował na samej górze. Tą samą geometrię posiada również niższy model B4 ale osprzęt jest już słabszy. Dobry wybór jeśli nie chcesz wydawać dużo kasy na raz nie wiedząc jak właściwie będziesz nim jeździł a mimo to chcesz bardziej sportowy rower. Podobne odczucia mam do TNT ale ma on dłuższą od w/w górną rurę. Przy ramie 19" jest to 620. Możliwe że będzie trzeba kombinować przy kokpicie aby rower nie myszkował na podjazdach. Nie umniejszam tu osprzetowo (bo generalnie jest podobny do tego co oferuje B4 i TNT) Unibike'owi czy Cube'owi ale muszę zaznaczyć że są to bardzo rekreacyjne rowery. Przy czym Unibike posiada stożkową główkę w ramy co pozwala na szerszy możliwości przy wymianie amortyzatora. Cube z kolei posiada najkrótsza ramę i pozycja na nim jest najbardziej wyprostowana. 1
Dariuszcz12 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) 10 minut temu, Red napisał: Pytanie za sto punktów. Jak bardzo ma być on wyczynowy albo rekreacyjny. Postaram się ustawić listę w ten właśnie deseń. 1. Kross Level B5 2. Kross Level B4 3. Kellys TNT 70 4. Unibike Evo 29 5. Cube Analog B5, jako że jest najdroższy i najlepiej wyposażony a przy tym ma sportową geometrię wylądował na samej górze. Tą samą geometrię posiada również niższy model B4 ale osprzęt jest już słabszy. Dobry wybór jeśli nie chcesz wydawać dużo kasy na raz nie wiedząc jak właściwie będziesz nim jeździł a mimo to chcesz bardziej sportowy rower. Podobne odczucia mam do TNT ale ma on dłuższą od w/w górną rurę. Przy ramie 19" jest to 620. Możliwe że będzie trzeba kombinować przy kokpicie aby rower nie myszkował na podjazdach. Nie umniejszam tu osprzetowo (bo generalnie jest podobny do tego co oferuje B4 i TNT) Unibike'owi czy Cube'owi ale muszę zaznaczyć że są to bardzo rekreacyjne rowery. Przy czym Unibike posiada stożkową główkę w ramy co pozwala na szerszy możliwości przy wymianie amortyzatora. Cube z kolei posiada najkrótsza ramę i pozycja na nim jest najbardziej wyprostowana. Przy ramie 19" jest to 620. Możliwe że będzie trzeba kombinować przy kokpicie aby rower nie myszkował na podjazdach. B5 ma 610.to tylko 1cm roznicy. Czy tak mala roznica jest odczuwalna podczas jazdy? Ma to jakies znaczenie 1 cm wiecej lub mniej? Edytowane 14 Września 2017 przez Dariuszcz12
Red Opublikowano 14 Września 2017 Opublikowano 14 Września 2017 Może okazać się to Tobie dziwne ale ma. Ma tu duże znaczenie długość tułowia ale generalnie rower z dłuższą rama trudniej poderwać do góry. Ciężej też utrzymać prosty tor jazdy pod górę. Natomiast lepiej zachowuję przy większych prędkościach. Ostatecznie jednak sądzę że lepiej kupić krótsza ramę i "poratować" się wymianą mostka na dłuższy niż "skracać" nim za długą ramę.
Dariuszcz12 Opublikowano 14 Września 2017 Autor Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) 1 godzinę temu, Red napisał: Może okazać się to Tobie dziwne ale ma. Ma tu duże znaczenie długość tułowia ale generalnie rower z dłuższą rama trudniej poderwać do góry. Ciężej też utrzymać prosty tor jazdy pod górę. Natomiast lepiej zachowuję przy większych prędkościach. Ostatecznie jednak sądzę że lepiej kupić krótsza ramę i "poratować" się wymianą mostka na dłuższy niż "skracać" nim za długą ramę. Pytales do jakiej jazdy. Odpowiadam:sportowo rekreacyjnej oraz sporadycznie na maratony mtb zeby sprawdzic swoja forme. To ktory bylby najodpowiedniejszy? Jezeli mialbym zawezic wybor to wybralbym b5 lub evo. Tylko ze w b5 pancerze przebiegaja pod rura dola,gorna i wewnatrz a w evo wszystkie pod gorna i dlatego rame dolna latwiej utrzymac w czystosci. Ponadto evo ma taperowana glowke. B5 ma tubeless,a czy to wykorzystam to ciezko to teraz stwierdzic. A ten kellys o ktorym wspomniales to miales na mysli ten z rocznika 2016 o takim czerwonym kolorze? Bo ja o ten pytalem. Edytowane 14 Września 2017 przez Dariuszcz12
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się