Skocz do zawartości

Lidl Rogelli

scobydo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć 

Ze względu na to że kupiłem właśnie rower szosowy a nie jest już za ciepło i lubię jeździć nocą, wpadłem do Lidla i kupiłem ciuchy rowerowe, koszulka z długim rękawem i kurtka softshellowa całość za 100zł kupiłem cały zestaw, nie wiem czy dobrze zrobiłem ale jeździć już mogę. Ciuchy uszyte nawet dobrze jednak nie mam w ogóle doświadczenia czy spełniają swoje zadanie tzn czy np dobrze odprowadzają pot. 

Pewnie na lato kupie nowe ciuchy, zastanawiam się nad firmą Rogelli jdnak nie wiem czy np ich koszulka za 91zł https://www.rogelli.pl/koszulka-kolarska-rogelli-z-krotkim-rekawem-recco-biala/ będzie tak samo dobra jak ta za 193zl https://www.rogelli.pl/koszulka-kolarska-rogelli-team-2-0-z-krotkim-rekawem-czarna/ lub ta za 236zł https://www.rogelli.pl/koszulka-kolarska-rogelli-gara-mostro-z-krotkim-rekawem-zielona/

Nie chce tu już myśleć o innych markach bo wybór jest tak ogromy że więcej czasu zabiera wybieraniu stroju niż jazda na rowerze. Warto dopłacać do droższych koszulek dobrych firm tak ichjak rogelli?

Opublikowano

Koszulki rowerowe z z krótkim rękawem z Lidla są przyzwoite, mam ich kilka. W poszczególnych ofertach nieco różnią się od siebie, ale generalnie ich jakość, szczególnie względem ceny, jest ok. W ostatni czwartek kupiłem też koszulkę z długim rękawem (tę czarno-żółtą z białą wstawką), zrobiłem w niej trasę 120 km (wieczorem i nocą) - jestem b. zadowolony - komfort termiczny był dobry, koszulka wygodna. Natomiast softshelle z Lidla są takie sobie - ujdą jako casualowa odzież do noszenia w chłodne dni, do aktywności fizycznej nie bardzo - można się z nich ugotować.

Czy warto dołożyć do droższych ciuchów? - IMHO do koszulek niekoniecznie, natomiast do kurtki tak, nie warto też oszczędzać na spodenkach - jakość "pampersa" jest bardzo ważna. 

Opublikowano
47 minut temu, Karol napisał: