Skocz do zawartości

3x(7x60sek 330 Wattów). Uwagi na temat jedzenia.


SzajBajk

Rekomendowane odpowiedzi

  • Administrator

Dziś rano filmowanie w terenie, mimo to nogi dosyć świeże podczas interwałów. W drugim secie ominąłem ostatni interwał, bo było ciężko - dzięki temu wykonałem dobrej jakości ostatni set. Końcowe 40 minut z mocą 169 Wattów były łatwe.

Obiad o 15:30, kolacja o 19:30, trening o 20:40 - ZBYT MAŁA PRZERWA OD KOLACJI DO WYSOKIEJ INTENSYWNOŚCI TRENINGU. 

Picie - intensywny trening z małymi okresami odpoczynku bardzo utrudniają picie. Wypiłem zaledwie 1,2 litra wody przez 2 godziny treningu.

Odnośnik do komentarza

Na regenerację ma 7.5h snu. Jeśli po takim treningu nie ma problemu z zaśnięciem to nie jest zła godzina. Osobiście jednak myślę że lepiej przesunąć wieczorny trening o godzinę wcześniej a kolację zjeść dopiero po treningu.

Odnośnik do komentarza
  • Administrator

Niestety często mam do wyboru trening późno wieczorem, lub wcale. Jedynym problemem jest utrudnione zasypianie po intensywnej sesji treningowej.

Odnośnik do komentarza
12 minut temu, SzajBajk napisał:

Niestety często mam do wyboru trening późno wieczorem, lub wcale. Jedynym problemem jest utrudnione zasypianie po intensywnej sesji treningowej.

Mam to samo;/ a trening kończyłem między 22-23 a wstaje najpóźniej 4:45;/ rzeźnia jednym słowem!

Odnośnik do komentarza

@Azzader szczerze, to Twój trening prócz zmęczenia nic nie wnosi. Jedynie ryzyko kontuzji i przeciążenia organizmu :/

 

4 godziny temu, SzajBajk napisał:

Niestety często mam do wyboru trening późno wieczorem, lub wcale. Jedynym problemem jest utrudnione zasypianie po intensywnej sesji treningowej.

Jeśli możesz zachować te 8-9 godzin snu to nie jest tak źle...;)

Odnośnik do komentarza
Dnia 5/9/2017 o 23:22, SzajBajk napisał:

Mnie uczono, że do intensywnego treningu trzeba zjeść co najmniej 1,5 godziny wcześniej. Czasem mnie wkurza takie z góry planowanie, szczególnie przy nieprzewidywalnej pogodzie, ale prawie zawsze uratowało przed śmiercią głosową na treningu i dolegliwościami żołądkowymi po treningu.

 

Odnośnik do komentarza
18 godzin temu, Franz Mauer napisał:

@Azzader szczerze, to Twój trening prócz zmęczenia nic nie wnosi. Jedynie ryzyko kontuzji i przeciążenia organizmu :/

 

Jeśli możesz zachować te 8-9 godzin snu to nie jest tak źle...;)

Zdaję sobie z tego sprawę ale chęć żeby pośmigać była silniejsza :D

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...