Innominates Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Co sądzicie o tego typu tarczy hamulcowej? XLC Brake Disc BR-X59
Franz Mauer Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 Tarcza pływająca. Skuteczna kotwica Ja używam tarcz Cloud Perform, ale oprócz tego, że moje są na części ciernej nawiercane to widzę wielkie podobieństwo
Innominates Opublikowano 2 Września 2017 Autor Opublikowano 2 Września 2017 Chodziło właśnie o brak tych nawierceń. Wszak tarcze samochodowe występują też bez nawierceń.
Zalas Opublikowano 2 Września 2017 Opublikowano 2 Września 2017 (edytowane) Godzinę temu, Innominates napisał: Chodziło właśnie o brak tych nawierceń. Wszak tarcze samochodowe występują też bez nawierceń. Nawiercenia służą głównie do odprowadzania ciepła i oczyszczania się z błota etc. Zaś taka tarcza to może być właśnie kotwica przez dużą powierzchnię tarcia Tarcze które mają dużo wycięć są też mniej sztywne - przykład: Mam tarczę Hope standard z przodu i dzwoni o klocki gdy skręcam, problem nie występuje na tarczach takich jak Hope standard 2002r lub Hayesa .Hope standard Hope standard 2002r hayes Edytowane 2 Września 2017 przez Zalas
aju Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Ciekawi mnie to jak poradzi sobie z odprowadzeniem błota które wejdzie między klocki a tarczę. Jeździł ktoś na pełnych tarczach? 14 godzin temu, Zalas napisał: Zaś taka tarcza to może być właśnie kotwica przez dużą powierzchnię tarcia Jeśli będzie idealnie czysta to na pewno 16 godzin temu, Franz Mauer napisał: Tarcza pływająca. Skuteczna kotwica Nie dzwoni Ci ona?
Franz Mauer Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 @aju Szczerze mówiąc nie zwróciłem na to w ogóle uwagi, być może dlatego że nie dzwonią Te moje Cloudy nie są jakąś filigranową konstrukcją, więc same w sobie są dość sztywne. Miałem jednak w swojej kolekcji tarcze wykrawane jednego kawałka i zdarzało się, ze one dzwoniły. Może to kwestia zastosowanego materiału lub technologii...nie wiem?:) 8 godzin temu, aju napisał: Jeśli będzie idealnie czysta to na pewno Z tym czyszczeniem się tarcz to nie ma co przesadzać. Wg mnie to trochę wyolbrzymianie zalet przez marketingowców. Rowki w XLC też mają za zadanie odprowadzanie syfu. Może nie będzie to tak szybkie niż w powycinanych, ale za to będzie zdecydowanie lepiej hamować.
Puncu Opublikowano 3 Września 2017 Opublikowano 3 Września 2017 Wydaje mi się że tarcze pływające mniej dzwonią niż lite. Miałem Hope Saw który lubił zadzwonić, teraz mam Hope Floating Saw i nic nie dzwoni. Może tamta była krzywa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się