Skocz do zawartości

RockShox Jett SL Elastomer - czy warto kupić ten amortyzator ?


piter511

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Używanego amorka warto obejrzeć przed zakupem. A w twoim rowerku, jeżeli dobrze widzę, to wraz z amortyzatorem czekała by cię wymiana sterów, mostka i może również kierownicy.

Opublikowano

Racja wypadało by go obejrzeć przed zakupem. Czy jest to model który mógłbym kupić w tym budżecie bez obaw o jakość ? Niestety mostek i stery również musiałbym wymienić. 

Opublikowano (edytowane)

Nie wiem ale chyba twierdze że masz główkę ramy pod rure sterową 1cal a ten Rock Shox ma 1/1-8 , lecz jeżeli się mylę i masz główkę ramy pod 1/1-8 to śmiało możesz kupować widelec plus do tego stery a-head (wymiary wewnętrzne muszą się zgadzać ze starymi sterami, plus mostek taki jaki tobie pasować będzie, jeżeli na starym miałeś idealną pozycję to szukaj takiego z takimi samymi parametrami czyli długość i stopni nachylenia.

Wymiana sterów a-head jest bardzo prosta w sklepie ze śrubkami itp. możesz sobie sam dobrać i zrobić własną prasę do sterów ;)

 

Podaj jeszcze rocznik roweru albo zdjęcie przedniego trójkąta ramy

Co do widelca jest to bardzo mocna i zdecydowana konstrukcja co do serwisu możesz spokojnie sam zrobić, z gumowymi osłonami jeszcze dłużej popracuje.

Edytowane przez LukasFR22
Opublikowano

No to lecisz Piter z tematem potrzeba tobie nowe albo używane w bardzo dobrym stanie kompletne stery a-head pod 1-1/8" plus  mostek pod 1-1/8"

Jaką masz średnicę kierownicy ? Jak masz suwmiarkę to zmierz bo to ważne przy wyborze mostka żeby pozniej nie kombinować z redukcjami albo wymianą mostka

Takie stery spokojnie wystarczą do jazdy

http://allegro.pl/stery-a-head-xlc-mtb-hs-a04-1-1-8-i6065625726.html

Będziesz pewnie musiał dokupić podkładki pod mostek 1-1/8 ale pewnie i tak skrócić będzie trzeba rurę sterową w amortyzatorze + nabić gwiazdkę od sterów.

 

 

Opublikowano

Moim zdaniem w coś tak starego nie warto się pchać. Elastomer się zużywa (twardnieje), a całość jest jeszcze cięższa niż obecny sztywny widelec.

Więcej pod względem wygody i przyczepności dałoby przejście na system bezdętkowy, aby obniżyć ciśnienie w oponach.

Opublikowano

Nie sądzę żeby był dużo cięższy bo aktualnie mam widelec stalowy .

Opublikowano

Sęk w tym, że prawie na pewno nie będzie też wygodniejszy.

Opublikowano

Dokładnie nie warto się w to pchać bo to i tak komfortu nie podniesie a tylko wiecej waży 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...