maciek1607 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Ile waszym zdaniem ten rower jest warty, pytam się was z tego powodu iż nie mogę znaleźć tego roweru na internecie? Jaki jest to rodzaj roweru? Co mogę wymienić w tym rowerze? Czy polecacie ten rower? Jestem amatorem rowerowym za wszystkie odpowiedzi i porady jestem wdzięczny.To jest mój pierwszy post na tym forum więc proszę o wyrozumiałość.
Franz Mauer Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Jeśl Ci się podoba i jest sprawny to jest dobry. W rowerze możesz wymienić dosłownie wszystko - pytanie tylko po co?
maciek1607 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2017 1 minutę temu, Franz Mauer napisał: Jeśl Ci się podoba i jest sprawny to jest dobry. W rowerze możesz wymienić dosłownie wszystko - pytanie tylko po co? Kupiłem ten rower za 1500zł, nie jest on najdroższy więc się pytam jakie częsci zmienić bo nie są wszystkie doskonałe. Przejechałem nim dopiero 150km.
Franz Mauer Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Napisz co Ci w nim nie działa jak powinno to łatwiej będzie doradzić. Strzelanie w ciemno może być dla Ciebie tylko niepotrzebnym wydatkiem.
maciek1607 Opublikowano 31 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2017 6 minut temu, Franz Mauer napisał: Napisz co Ci w nim nie działa jak powinno to łatwiej będzie doradzić. Strzelanie w ciemno może być dla Ciebie tylko niepotrzebnym wydatkiem. Wiesz może co to za rodzaj roweru i czy to jest dobry rower?