Skocz do zawartości

wymiana suportu

zaku9202

Rekomendowane odpowiedzi

siemaneczko. chłopaki posiadam rower kands avangarde z wkładem maszynowym NECO 122,5 MM. Chciałbym go wymienić i nie wiem za bardzo na co (jestem zielony w tym temacie ale staram się poszerzać swoją wiedzę ;)). Może coś polecicie?

nie przypadł mi do gustu. chcę go wymienić na coś lepszego. oczywiście zostawię go sobie na zaś, może jeszcze się kiedyś przyda ;) szukam czegoś lepszego jakościowo ale nie jestem też zawodowcem więc nie musi być naj 

6 minut temu, zaku9202 napisał:

nie przypadł mi do gustu. chcę go wymienić na coś lepszego. oczywiście zostawię go sobie na zaś, może jeszcze się kiedyś przyda ;) szukam czegoś lepszego jakościowo ale nie jestem też zawodowcem więc nie musi być naj 

To odpuść sobie...szkoda kilkudziesięciu zl i twojej roboty...jak nic się nie dzieje to po co ruszać...a uwierz mi czy to neco czy shimano to przy kwadracie nie ma najmniejszej różnicy.

A ściągacz do korb masz?

A klucz do supportu masz?

Jak nie do następne złotówki..

Pójdziesz do serwisu... przecież też za darmo tobie nie zrobią, chyba że masz swój...ale z wcześniejszej wypowiedzi rozumiem że nie.

W czerwcu założyłem zewnętrzne łożyska od shimano i już zaczynają wydawać dziwne dźwieki... taki psikus "lepszej jakościowo" marki :D

1 godzinę temu, zaku9202 napisał:
13 minut temu, zaku9202 napisał:

nie przypadł mi do gustu

A możesz rozwinąć myśl...

25 minut temu, zaku9202 napisał:

nie przypadł mi do gustu

A możesz rozwinąć myśl...

nie przypadł mi do gustu. chcę go wymienić na coś lepszego. oczywiście zostawię go sobie na zaś, może jeszcze się kiedyś przyda  szukam czegoś lepszego jakościowo ale nie jestem też zawodowcem więc nie musi być naj 

Dziwne tłumaczenie. Neco to akurat bardzo dobre wykłady. Jak chcesz to możesz wymienić same łożyska (dla nie wtajemniczonych - tak, wkład na kwadrat da się rozebrać i wymienić/serwisować łożyska) na coś lepszego. Wymiana całego wkładu to zbędne koszty.