Administrator SzajBajk Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Administrator Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Colnago C60 (zastąpił C59): kultowa, budowana ręcznie rama z klasycznie wyglądającymi mufami, powiększone średnice rur w stosunku do modelu C59, wersja na hamulce szczękowe ORAZ tarczowe, waga ramy - 1050 g. Colnago Concept: najbardziej aerodynamiczny model Colnago, mniejszy opór powietrza od V1-R, okupiony mniejszą odpornością na wiatr boczny, zintegrowany z ramą zacisk sztycy, wytrzymały i łatwy w obsłudze suportThread Fit. Colnago V1-r: najbardziej zaawansowana konstrukcja Colnago (stworzona razem z Ferrari), niska masa przy jak najlepszej aerodynamice, waga ramy - 835g, wersja na hamulce szczękowe ORAZ tarczowe, haki ramy wykonane z karbonu, wkręcany suport Thread Fit 82,5, dedykowana, aerodynamiczna sztyca Colnago CLX: ten model znajduje się pomiędzy topowymi C60 i V1-R a najniższym C-RS, waga ramy - 950g, karbonowe haki ramy, Thread Fit 82,5 - suport jak w C60 oraz V1-R, zwiększająca komfort sztyca o średnicy 27,2 mm. Colnago C-RS: "budżetowy" model karbonowy, pod warunkiem, że budżet macie spory ;), zintegrowany zacisk i obniżone łączenie z rurkami tylnego trójkąta to większy komfort, rama i widelec "przyjmą" opony do 25 mm szerokości. Colnago A1r (zastąpił model Strada SL): jedyny model aluminiowy, widelec "full carbon", czyli wykonany w pełni z włókna, podobnie jak w modelach karbonowych, sztyca ma teraz 27,2 mm średnicy, suport typu Press Fit, wewnętrzne prowadzenie linek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się