Administrator SzajBajk Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Administrator Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Cannondale F-SI Carbon to maszyna do ścigania się w Cross Country. Testowy model, czyli "dwójka", posiada niezły osprzęt, a od wyższych modeli różni się głównie brakiem dodatku wysokomodułowych włókien w ramie (Hi-Mod) oraz aluminiowym widelcem Lefty 2.0, w odróżnieniu od karbonowych w modelach: F-SI 1, Team oraz Black Inc. Film, w którym rozbieram tę maszynę na części pierwsze możecie obejrzeć TUTAJ, natomiast film prezentujący nienaganną pracę amortyzatora podczas zjazdu z boguszowskiego Chełmca jest TUTAJ. F-SI Carbon 2 ma wszystko, czego mi potrzeba do szczęścia podczas wyścigów XC w nowym sezonie. Nie mogę się doczekać! Cała gama rowerów Cannondale dostępna jest TUTAJ. Wady Cannondale F-SI Carbon: za ciężkie, jak na tę klasę cenową siodełko, konieczność odkręcania zacisku hamulca przy ściąganiu przedniego koła. Zalety Cannondale F-SI Carbon: asymetryczny tylny trójkąt + genialne, SYMETRYCZNE koło tylne jest bardzo sztywne (rower nie potrzebuje osi przelotowej), potężna główka ramy, przystosowana do dwupółkowego widelca (duża wytrzymałość), Lefty 2.0 miażdży konkurencję sztywnością i pracą podczas ostrego hamowania, duży prześwit na oponę z tyłu i przepastny z przodu, brokat lubiłem jak dotąd na twarzy mojej Gromowładnej w Sylwestra, teraz również na PIĘKNEJ ramie, TAK, do tej maszyny XC można zamontować przerzutkę przednią!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się