Gość Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Mam na oku fajnego Speca Alleza, w korzystnej cenie, w ładnym malowaniu, z napędem Sora 2x8. Raczej to stara Sora, a kaseta ma uzębienie 12-25t. Nie znam się na szosach, to byłby pierwszy zakup, ale obawiam się, że na takim zestrojeniu napędu to raczej pośmigam po płaskim, bo podjazdy mnie wykończą. Jak sądzicie, jak to oceniacie? Mam też zaobserwowanego Alleza (w brzydkim malowaniu i kilka stówek drożej), ale na pełnej Ultegrze 2x10 i to mi się wydaje dużo bardziej wszechstronna opcja, nie licząc faktu, że Sora to nie Ultegra. Dam co mam za każdą sugestię. Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez Gość Odnośnik do komentarza
Puncu Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Zwróć uwagę jaka jest najmniejsza zębatka na korbie oraz to, że szosa jest lżejsza od MTB i ma mniejsze opory toczenia. To, że podjeżdżasz na danym biegu nijak nie ma się do szosy Odnośnik do komentarza
hanus Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 (edytowane) Jak stara sora to pewnie i korba na kwadrat co też może być dużym minusem. Co do sory to dość niezła grupa, ja mam u siebie w przełaju, tylko nowszą 9s i śmiga pięknie, bez znaczenia jaki teren Co do podjazdów to zależy jakie blaty będziesz miał, czy kompakt, czy coś szybszego. Edytowane 29 Sierpnia 2017 przez hanus Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 15 minut temu, Puncu napisał: jaka jest najmniejsza zębatka na korbie No tak, to też nie bez znaczenia. 2 minuty temu, hanus napisał: korba na kwadrat Kurde, nawet nie wiem. Wygląda wam ta korba na kwadrat? http://www.aparat.net/412/ Odnośnik do komentarza
Puncu Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2017 Może być, ale bardziej obstawiałbym octalink. Odnośnik do komentarza