Skocz do zawartości

Poszukuję ramy do rowera mtb.

Evil

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

Niedawno, bo 2 miesiące temu złapałem bakcyla na jeżdżenie po pobliskich lasach i ogółem po trudnych terenach . Mój rower to Kross Hexagon r8 na ramie 19 cali , bardzo boli mnie to że rama tego roweru czyni go rowerem trekingowym a nie typowo górskim . Mam ochotę wymienić ramę na inną , też hardtrail , tyle że całkowicie przystosowaną do cross country , mtb xc itp , przepraszam za nie dokładne informację ale nie znam się na tyle żeby móc stwierdzić czego potrzebuję dlatego proszę was o pomoc w wyborze nowej ramy. Mogę przeznaczyć od 500 zł do max. 1000 zł. 

Podsumowując: Rama Hardtrail / Do Mtb XC czy cross country itp /  mój wzrost to 182 cm i waga 75 kg /  500zł - 1000zł / Aluminiowa / Na szybko zamykacze a nie sztywną oś 

Dodam że jest to mój pierwszy wpis na tym forum i to szajbajk zafascynował mnie 3 miesiące temu kolarstwem górskim :)

Opublikowano

Jak oglądasz filmy Daniela, to na pewno wiesz że powtarza żeby jeździć tym co się ma i dopiero jak przyjdzie forma i wyniki inwestować w sprzęt. Na Twoim miejscu nie inwestował bym na tym etapie w ramę. wywal podkładki spod mostka jak je jeszcze masz, daj dłuższy mostek z ujemnym kątem i śmigaj. A jak w przyszłym sezonie zacznie "żreć" jak trzeba to sprzedaj rower i kup inny. Taka moja rada.

Opublikowano

no tak tylko jak kupi tą ramę to już będzie problem z widelcem bo w krossie jest prosta sterówka a w romecie taper. Bo rozumiem, że rama miała iść na podmianę. No chyba żeby jeździć dalej na tym co jest a w między czasie składać coś innego

Opublikowano
2 minuty temu, trollu napisał:

w krossie jest prosta sterówka a w romecie taper.

żaden problem, wystarczy zastosować adapter :)

Opublikowano (edytowane)