Skocz do zawartości

Uszkodzony zaczep MIO


Kamil_HHZ

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pare dni temu wszedłem do sklepu chowając do jednej kieszeni telefon i licznik, oto efekt.

Jak myslicie, mam po co odsyłać na reklamacje ? 

Licznik ogólnie trzyma sie jak powinien natomiast samo to uszczerbienie jest dla mnie irytujące, dodatkowo nie jest juz wodoodporny. 

Przy okazji, uwazajcie, plastik ten jest bardzo kruchy :(

 

Pozdrawiam!

 

20170822_173812.jpg
Opublikowano

Uszkodzenie mechaniczne, więc reklamacja tego nie obejmuje. Możesz zawsze się dopytać czy w ramach płatnego serwisu są w stanie wymienić tę część na nową.

Opublikowano
2 godziny temu, Kamil_HHZ napisał:

Przy okazji, uwazajcie, plastik ten jest bardzo kruchy :(

Stary, musiałeś mieć niesamowitego pecha. Nie chce mi się wierzyć,że w kieszeni strzelił Ci ten plastik.  Mam ten licznik i przeżył takie akcje,że obudowa powinna się rozpaść, a tak nie jest.

Masz go na gwarancji?

Opublikowano

Mialem zwykle szorty, schylilem sie , wychodze ze sklepu i niespodzianka. Tak jak napisales, mam pecha niestety...

Tak, mam gwarancje, licznik kupiony w grudniu. Naposalem do mio ale nie odpowiadają wiec zapytałem tutaj co mozna poradzic... 

On ogolnie sie trzyma, ale wkurza mnie to, sama ta swiadomosc,  bo staram sie dbac o wszystko :P

 

Opublikowano (edytowane)

Jestem na świeżo z serwisem MIO, ponieważ w moim 105 HC coś nie mógł zlokalizować satelit, a zatem nie mogłem korzystać z dobrodziejstwa GPS.

Skontaktowałem się z serwisem fabrycznym w Krakowie tel. 12 25 44 010 i poprzez stronę zgłosiłem serwis urządzenia. Korzystasz ze swojego konta mio: http://service.mio.com/M0100/MainFrame.aspx

Na tej stronie wybierasz zakładkę ZGŁOŚ NAPRAWĘ. Możesz sam wysłać urządzenie lub poprosić aby serwis to załatwił za Ciebie. Wybrałem tą drugą opcję. Do południa zrobiłem elektroniczne zgłoszenie, a na drugi dzień już kurier pukał do drzwi, aby je odebrać :) Było to dokładnie w ubiegły czwartek, a już jutro kurier zapuka do moich drzwi z nowym. Ekspresowo :)

Jak się okazało, producent zaprzestał produkcję serii 100, 105 i w związku z tym nie bawili się w naprawę nadajnika GPS tylko wymienili mi urządzenie na całkiem nowe,bo jest jeszcze na gwarancji (trwa ona 2 lata od daty zakupu).

Może udało by Ci się zrobić takie zgłoszenie zganiając na to,że ten plastik sam strzelił Ci podczas jazdy na rowerze. Być może wymienią Ci obudowę lub po prostu wymienią urządzenie. Wcześniej możesz skonsultować to w ten sam deseń telefonicznie, aby wybadać jak zareagują gdy im wyślesz lub ewentualnie ile kosztowałaby wymiana tej obudowy, gdyby reklamacji nie uwzględnili...?

 

Edytowane przez Franz Mauer
Opublikowano

Super, moze sie uda, musze tylko znaleźc paragon. A ma znaczenie w jakim sklepie dokonałem zakupu ? bo nie kupiłem go bezpośrednio ze sklepu MIO. 

Opublikowano

Nie ma znaczenia. Zresztą możesz też zgłosić reklamację przez punkt, w którym kupiłeś, ale to pewnie wydłuży czas. Musisz tylko "łgać", że wszystko zamontowałeś prawidłowo, wpiąłeś urządzenie (prawidłowo) i pojechałeś pośmigać na rowerze np. po pagórkach, gdy nagle podczas jazdy usłyszałeś delikatny trzask i urządzeni wypadło z uchwytu ;) Wiesz, trzeba być realnie kreatywnym ;)

Wiesz, że MIO ma szczęście że urządzenie Ci oka nie wybiło,więc wymiana na nowy lub naprawa załatwi konflikt ;)

 

  • Pomógł 1
Opublikowano

Tak tez uczynie :) probowac zawsze mozna. Tak jak pisałem wczesniej, on dobrze sie trzyma, ale niewiadomo co bedzie pozniej... a mega jestem z niego zadowolony i szkoda jak by mial stac sie bezuzyteczny, swoje kosztował a na nic wiecej mnie nie stac. 

Dzieki bardzo za odpowiedzi, jak cos ustalę dam znac :)

Pozdrawiam. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...