Skocz do zawartości

Piasta DT 370 dziwnie cyka


Szymon88

Rekomendowane odpowiedzi

Koło jest nowe ? W sensie piasta .ma dużo smaru .wyrobi się. 

Za małolata składaliśmy piast w kolarakach jaguarach na tawot .po złożeniu przelewaliśmy piasty benzyna żeby były suche wtedy cykaly jak głupie. 

Odnośnik do komentarza

To piasta z systemem star ratchet. Zawsze będzie cykać inaczej niż zapadkowa. Poza tym pozwól żeby smar się trochę wypracował spomiędzy pierścieni i będzie głośniej. Można wymyć smar ale skróci to żywotność sprzęgła.

Edytowane przez vdcmike
Odnośnik do komentarza
16 godzin temu, vdcmike napisał:

To piasta z systemem star ratchet. Zawsze będzie cykać inaczej niż zapadkowa. Poza tym pozwól żeby smar się trochę wypracował spomiędzy pierścieni i będzie głośniej. Można wymyć smar ale skróci to żywotność sprzęgła.

Zobacz, on ma ten sam problem co ja:

 

Odnośnik do komentarza
7 godzin temu, Szymon88 napisał:

Zobacz, on ma ten sam problem co ja:

 

Dokładnie jak powyżej. Dobrze nasmarowana piasta .ja mam 350ki .jeżdżę po suchym tak więc serwis jej czyli wyczyszczenie z starego smaru i nałożenie nowego robię co jakieś 5 tys .po nałożeniu smaru dźwięk jest identyczny ,

Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Szymon88 napisał:

To czemu moja piasta jest taka cicha, i dziala jak piasta za 50 zl? 

 

 

Bo ma niespracowany smar .wogole go ma .dlatego jest cicha .dla wielu to na plus .cicho fajnie cyka do tego jest nasmarowania i będzie długo działać bezawaryjnie. Cieszyć się z jazdy I kręcić. 

Odnośnik do komentarza

Jak chcesz głośne cykanie to:

1. Idziesz do sklepu spiżywczego i kupujesz lody na patyku

2  Uwalniasz patyk z lodów i mocujesz go za pomocą dwóch tryrytek do widelca w taki aposób aby delikatbie haczył o szprychy

3. Cieszysz się głosnym cykaniem i mega szcunkiem na wsi

Ale pamiętaj - "trytytka do droga w jedną stronę" ;)

  • Lubię to! 2
Odnośnik do komentarza
3 godziny temu, vdcmike napisał:

Jesli dt to coś z wyższej półki. W najtńszym mięsie armatnim jak każde 1900 obręcze i szprychy to jakość kół za 300zl. Sprawę ratują jedynie piasty.

Kupuje obręcz X432, kupuje nowe nyple z ProLoc i w przyszłości wymienie szprychy na lepsze. Lepsze, czyli cieniowane? 

Odnośnik do komentarza

Zależy co chcesz osiągnąć. To tania, niezbyt lekka obręcz do XC, łączona na wcisk i klej. Wyższe modele (XR) są spawane, lżejsze i mają trwalszą powłokę. Nyple są ok, tutaj znowu zależy co chcesz - aluminiowe prolock mogą korodować z czasem, z mosiężnymi jest mniej problemów ale są cięższe. Co do szprych to od razu warto kupić docelowe bo to nie jest tania zabawa.  Cieniowane (competition, competition race) są bardzo przyzwoite.

Edytowane przez vdcmike
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, vdcmike napisał:

Zależy co chcesz osiągnąć. To tania, niezbyt lekka obręcz do XC, łączona na wcisk i klej. Wyższe modele (XR) są spawane, lżejsze i mają trwalszą powłokę. Nyple są ok, tutaj znowu zależy co chcesz - aluminiowe prolock mogą korodować z czasem, z mosiężnymi jest mniej problemów ale są cięższe. Co do szprych to od razu warto kupić docelowe bo to nie jest tania zabawa.  Cieniowane (competition, competition race) są bardzo przyzwoite.

Chyba mnie namówiłeś na X391… tylko pytanie czy w Łodzi mi to ktoś zaplecie…

Odnośnik do komentarza

Xr391 ;) w komplecie z obręczą są nyple squorx prolock i specjalne podkładki phr. Podkładki są wymagane i istotne, niestety część zaplataczy w PL "wie lepiej". Nie lubią też nypli squorx bo potrzebny specyficzny wkrętak. Jak znajdziesz jakiegoś zaplatacza to upewnij się, że ogarnie to na fabrycznych nyplach, użyje dołączonych podkładek i zrobi równomierny zaplot z siłą 1100-1200N.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...