Miczurin Opublikowano 20 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2022 Dzień dobry, Dzisiaj w roli głównej wymiana łańcucha w napędzie NX. Nie mam przymiaru do zmierzenia zużycia, ale łańcuch pracuje bdb. Zdecydowałem się na zmianę bo dobijam do 2tyś. Zaplanowałem to zrobić samodzielnie w garażu przy Perle Chmielowej, dlatego proszę o kilka wskazówek. 1, Jeżeli fabryczny łańcuch ma np. 125 ogniw to nowy też mam skrócić do tej ilości? 2, Nowy przed założeniem odtłuścić i po wszystkim nasmarować? Bo słyszałem, że nowe są zakonserwowane jedynie przed rdzą w oczekiwaniu na użycie. 3, Wydaję się to błachą robótką, ale czy jest tak naprawdę? Czy jednak warto udać się do jakiegoś serwisu? Z góry dziękuje za pomoc. Odnośnik do komentarza
vdcmike Opublikowano 20 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2022 Ad. 1. Tak Ad. 2. Usuwasz tylko nadmiar smarowidła z zewnątrz (szmata nasączona odtłuszczczem/benzyną), nic nie smarujesz. To jakiś mit z tą konserwacją. Ad. 3. NIe ma sensu do serwisu. Zrób sobie zdjęcie jak przewleczony jest obecny łańcuch przez napęd (i przerzutkę). Odnośnik do komentarza
Miczurin Opublikowano 20 Grudnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2022 Ok, Wielkie dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się