jacinho8 Opublikowano 12 Grudnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2022 Dzień dobry Chciałbym prosić o pomoc w wyborze roweru. Kieruję prośbę do Was, ponieważ nie znam się na jakości pojedynczych części, a przeglądając forum widzę, że mogę liczyć na Waszą opinię. Przeznaczenie: Leśne trailsy, Bike Parki Koła: Z nieznanego mi powodu wywnioskowałem, że chyba kierowałbym się w stronę 27,5", ale w moich propozycjach są również rowery o rozmiarze kół 29" Budżet: max 4000 zł Lista rowerów, które znalazłem: Marin San Quentin 1 (model 2 w wersji używanej) rocznik 2022 Kellys Gibon 10 Canyon Stoic 2 NS Bikes Eccentric Lite 2 Cube Analog Kolejność nie ma znaczenia. Stoic aktualnie przekracza 4000 zł, ale w ostatnim czasie jego cena zmieniała się dwukrotnie (raz na 3799, raz na 3899). Nie mam ściśle określonych preferencji co do np. napędu, czy hamulców. Jeśli macie inne propozycje, uważacie, że wyżej wymienione są nietrafione i można znaleźć coś lepszego - dajcie znać! Biorę pod uwagę rowery używane, jednak z tej listy, w Polsce udało mi się znaleźć tylko Mariny. Dziękuję! Odnośnik do komentarza