Skocz do zawartości

amortyzator


hajper

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, vdcmike napisał:

Pęknięcie ramy ale i przede wszystkim cyrkowa geometria z brakiem możliwości podjeżdżania pod co bardsiej strome wzniesienie, duże przesunięcię środka ciężkości do tyłu i do góry itd.

A w przypadku zmiany na foxa, skok 150mm, ktory w calosci ma taka sama wysokosc jak obecny, rozni sie tylko skokiem. Czy dalej jest ryzyko pekniecia glowki ?

Odnośnik do komentarza

Każda praca poza specyfikacją to zwiększone ryzyko - nikt nie zagwarantuję, że nic nie pęknie. I jak wspomniałem - pęknięcie to pół biedy kiedy przód tak znacząco się podnosi do góry. Tutaj górną granicą jeśli o geo chodzi jest skok 20% większy.

Edytowane przez vdcmike
Odnośnik do komentarza
10 godzin temu, vdcmike napisał:

Każda praca poza specyfikacją to zwiększone ryzyko - nikt nie zagwarantuję, że nic nie pęknie. I jak wspomniałem - pęknięcie to pół biedy kiedy przód tak znacząco się podnosi do góry. Tutaj górną granicą jeśli o geo chodzi jest skok 20% większy.

A jezeli amortyzator jest dokladnie tej samej wysokosci, rozni sie tylko skokiem, to geometria praktycznie nie ulegnie zmianie, w takim przypadku nie powinno sie nic stac ?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...