Skocz do zawartości

Wymiana napędu, pomoc w wyborze części

kubusq1

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim, prosił bym o pomoc w doborze części do mojego roweru
Chciałbym kupić nowy napęd, Korbę, suport, łańcuch, kasetę, pedały oraz dodatkowo amortyzator. 
zależy mi żeby wszystkie części były z centrumrowerowego 
Na wszystko mogę przeznaczyć 1600 zł, da radę ? 
Rozmiar Koła 26'', Obecne przerzutki 3x9 shimano xt, rower dosyć stary, ale mam sentyment i chce go odświeżyć , Dużo jeżdżę po mieście jak i po lesie. 
Nie znam się za bardzo na częściach, dlatego proszę o pomoc 

Amortyzator rowerowy     SR SUNTOUR Raidon LO-R Air // SR SUNTOUR Raidon RL-R //  ROCK SHOX Recon Silver TK

Pedały rowerowe              DARTMOOR Stream
Mechanizm korbowy        
Suport rowerowy 
Łańcuch 
Kaseta 

Pomożecie coś dobrać ? 

Olej C-R to jeden z najdroższych sklepów w PL do tego skąpy wybór.

Pod koło 26" amortyzator? Z takich min. przyzwoitych co jeszcze da się kupić jest Reba 26 (niemniej jednak to bardzo zubożona Reba względem pełnoprawnych pod większe koła).

IMHO warto jedynie odświeżyć napęd wymieniając zużyte koronki kasety (ew. całą), łańcuch i zużyte blaty korby. XT 3x9 to były jeszcze solidne komponenty. Szkoda to wyrzucać. 

i do C-R skusiły mnie raty 10x0% 

Dzięki za odpowiedz :)

Czyli ten Recon SIlver to nie warty 1000 zł za nówkę ? 

Tego Reba to raczej cieżko dostać nowego jak widze, a jak juz jest to 3 tyś zł :) a z używany jakoś ciężko mi zaufać sprzedającemu :( 

Wiem, że pod większe koła znalazłbym coś lepszego, ale tak lubię ten rower że chce go odświeżyć żeby pojeździł jeszcze kilka lat :) 

Możliwe że z wymiana całego napędu trochę przesadziłęm 

na pewno korba prawa jest do wymiany, nie wiem jak to zrobiłem, ale jest uszkodzona w miejscu przykręcania ( ledwo sie trzyma, chyba mam za mocna noge :D) oraz łańcuch, bo jest rozciągnięty.