kubusq1 Opublikowano 26 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2022 Hej wszystkim, prosił bym o pomoc w doborze części do mojego roweru Chciałbym kupić nowy napęd, Korbę, suport, łańcuch, kasetę, pedały oraz dodatkowo amortyzator. zależy mi żeby wszystkie części były z centrumrowerowego Na wszystko mogę przeznaczyć 1600 zł, da radę ? Rozmiar Koła 26'', Obecne przerzutki 3x9 shimano xt, rower dosyć stary, ale mam sentyment i chce go odświeżyć , Dużo jeżdżę po mieście jak i po lesie. Nie znam się za bardzo na częściach, dlatego proszę o pomoc Amortyzator rowerowy SR SUNTOUR Raidon LO-R Air // SR SUNTOUR Raidon RL-R // ROCK SHOX Recon Silver TK Pedały rowerowe DARTMOOR Stream Mechanizm korbowy Suport rowerowy Łańcuch Kaseta Pomożecie coś dobrać ? Odnośnik do komentarza
vdcmike Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Olej C-R to jeden z najdroższych sklepów w PL do tego skąpy wybór. Pod koło 26" amortyzator? Z takich min. przyzwoitych co jeszcze da się kupić jest Reba 26 (niemniej jednak to bardzo zubożona Reba względem pełnoprawnych pod większe koła). IMHO warto jedynie odświeżyć napęd wymieniając zużyte koronki kasety (ew. całą), łańcuch i zużyte blaty korby. XT 3x9 to były jeszcze solidne komponenty. Szkoda to wyrzucać. Odnośnik do komentarza