Skocz do zawartości

Serwis piszczących Shitmano


pierotez

Rekomendowane odpowiedzi

Hi Szajbajki!

Hample M395, w sumie nieźle dawały radę na mazowieckich singlach i paru zawodach mligi.

Hamowały do puki nie przestały hamować 🙂

Nie chcę inwestować w SLXy bo i tak rower prędzej czy później pójdzie w rodzine a do trenowania do tej pory był OK.

Zrobiony serwis:

Klocki i zaciski umyte i wyczyszczone, klocki wypalone IPA, tarcze wyczyszczone aceton i ipa. (klocki to metaliki bądź pół metaliki).

Tłoczki sprawdzone: przód lekko wychodzą i same się chowają 😅, tylne nie chodzą! po kilkukrotnym naciskaniu klamki prawy dalej nic a lewy wyszedł za daleko i tak pozostał nie chcąc się cofnąć 🙄

Wkładam klocki, zakładam koła i na testa.

Przód odzyskuje siłę w hamulcach ale po 10 km zaczyna piszczeć jednak nie tak przeraźliwie jak do tej pory.

Tył zero nic hamowania i klamka bez oporu idzie do końca!

 

No to co, serwis.

Pobliski z wymianą klocków 3 stówki, sprawdzą hak tam i przerzutki czy nie krzywe.

OK, jeżeli zepsułem tylny zacisk to co mam teraz kupić aby zrobić to sam?!

Setke płynu, zestaw odpowietrzający, może klocki w razie czego, co jeszcze polecicie?

Linki mile widziane 🙂🙄

Odnośnik do komentarza

1) Właśnie miałem zapytać o tą 2-setkę w cenie/poniżej klocków. Mam kupić zacisk a klamki i przewód od starej m395 zostawić?

2) Drugie pytanie może na przyszłość.

     Kiedyś jedyne słuszne to były slxy m675+, a teraz?

Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...