Skocz do zawartości

Garmin EDGE 520 czy Polar V650

pldymek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę o opinię użytkowników tych dwóch komputerków który z nich będzie hmm.. "lepszy"? jakie za i jakie przeciw, przeszukałem internet i nigdzie nie ma porównania stoję przed wyborem albo tego albo tego chce zamienić pulsometr z licznikiem na jedno konkretne urządzenie 

Jestem amatorem nie startuję w zawodach lubię popatrzeć i gromadzić swoje aktywności , typowego nawigowania nie potrzebuję ale fajnie było by wrzucić jakiś wcześniej przygotowany ślad i po nim pojechać i pytanie który z tych liczników lepiej sobie z tym poradzi oraz który z nich będzie lepiej łączył się z samrtphonem oraz PC

bardziej skłaniam się ku v650 póki co ale wiadomo że lepiej było by mieć obydwa w rękach i pogrzebać w nich :) 

z góry dziękuję za pomocne wypowiedzi 

Opublikowano

Popatrz jeszcze na wahoo bolt, wg mnie najlepsza opcja.

Opublikowano

A możesz coś o tym powiedzieć? Z wyglądu chyba z tego co kojarzę to prosty sprzęt :)

Opublikowano

Ja mam tak samo jak ty posiadam edge 520 też do gromadzenia danych mam go od czerwca jest to wersja bundle jak narazie jestem zadowolony nie ma z nim problemów z polarem nie miałem do czynienia w edge czujniki jak i pulsometr działają świetnie bateria trzyma dość dobrze ale zależy od użytkowania

Wysłane z mojego HUAWEI NXT-L29 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano