Skocz do zawartości

Koła do roweru fitness/hybrydy - wytrzymałe i bezobsługowe


platek71

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Szukam kół do roweru fitness - Merida Speeder 300, porządnych i wytrzymałych, ale nie mam kompletnie rozeznania, bo choć jeżdże latami i sporo, tomzawsze latałem na stockowych 😉, ale czas w końcu zainwestować.

Jeżdżę głównie po asfaltach (trasy szosowe) i mieście - trochę małych nawet nie krawężników, bo tych absolutnie unikam, ale progów 2cm, które są na wjazdach na ścieżki rowerowe, czy przy przejściach dla pieszych/rowerów itd. Moja waga to 93kg. Stockowe koła już ledwo zipią. Preferowana opona to 32c. Dobrze by było jakby były oczywiście wytrzymałe. Cena za komplet? Nie mam pojęcia - jestem laikiem, ale zainwestuje, bo maja być na kilka lat.

Możecie coś polecić? Przebieg tygodniowy w sezonie to około 220km.

Edytowane przez platek71
Odnośnik do komentarza

Ja w swoim fitnessie Cube Road SL mam założone Schwalbe Lugano II 700x28c - węższe niż chcesz, ale bardzo fajne i szybkie slicki, takie bardziej "szosowe" ale takie chciałem. Jeździ się bardzo fajnie ale mają swoje ograniczenia - prawie brak bieżnika i dwa razy już wpadłem w poślizg na jakimś żwirku czy piasku jak skręcałem. Cena przystępna bo za drutowe około 80-90 zł.

W drugim rowerze, takiej niby szosie turystyczno-krajoznawczej służacej do niespiesznego łazęgostwa po okolicy bliższej i dalszej mam Schwalbe Marathon Plus 700x32c - opony pancerne, bardzo uniwersalne, z delikatnym bieżnikiem pozwalającym pojechać po każdym podłożu, czy zima czy lato, czy mokro czy sucho, czy asfalt czy droga polna czy leśna. Myślę, że to jest dobra propozycja dla Ciebie. Cena około 140-150 zł

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się