Skocz do zawartości

Sigma rox 11 problem z importem danych


ciczest

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem z rox 11, dokładnie z importem danych do data center. Kłopot pojawia się wyłącznie podczas stosowania funkcji treningu, po zakończeniu treningu dane są dostępne w urządzeniu, natomiast podczas próby ściągnięcia na PC pod koniec przesyłania akcja jest przerywana. W przypadku jazdy bez startowania treningu nie ma kłopotu. Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem? Szukałem trochę w google, ale bez efektu (lub nie umiem znaleźć). Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza

W swoim Rox-ie 11 mam jeden taki trening tylko którego nie mogę pobrać, ani przez bluetooth, ani przez kabel. Po analizie widzę, że zawiera jakieś błędy bo trasa była ok 30km, a czas pokazuje 25s. Coś się mu musiało wysypać w czasie zapisywania, ale to tylko jeden trening.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Luki napisał:

W swoim Rox-ie 11 mam jeden taki trening tylko którego nie mogę pobrać, ani przez bluetooth, ani przez kabel. Po analizie widzę, że zawiera jakieś błędy bo trasa była ok 30km, a czas pokazuje 25s. Coś się mu musiało wysypać w czasie zapisywania, ale to tylko jeden trening.

Hmm możliwe, mi wypadło 6 pod rząd, w trybie interwału. Dziś zrobiłem to samo i pobrał. Zostaje mieć nadzieję, że już będzie normalnie w takim razie. Dzięki za komentarz.

Odnośnik do komentarza
Dnia 20.08.2017 o 11:05, Luki napisał:

W swoim Rox-ie 11 mam jeden taki trening tylko którego nie mogę pobrać, ani przez bluetooth, ani przez kabel. Po analizie widzę, że zawiera jakieś błędy bo trasa była ok 30km, a czas pokazuje 25s. Coś się mu musiało wysypać w czasie zapisywania, ale to tylko jeden trening.

Dobra, kolejne 2 treningi nie do pobrania. Mam prośbę. Mógłbyś opisać co robisz po kolei gdy korzystasz z interwałów. tj jak startujesz licznik, co po zakończeniu itp itd (o obsługę urządzenia mi chodzi), byłbym wdzięczny, bo frustracja narasta :D

14 godzin temu, Eldo napisał:

Na temat Rox-a 7/11 jest założony obszerny temat w tym dziale, z tego co pamiętam była tam wzmianka o imporcie. Nic podobnego nie miałem u siebie. 

Starujesz wtedy licznik od uruchomienia opcji treningowej czy jakoś inaczej, zamykasz sesję po zakończeniu od razu czy np jeszcze jedziesz? Może ja coś źle robię po prostu?

Odnośnik do komentarza

Mam dokładnie taki sam problem.  W liczniku są 2 formy treningu, zwykły (ikona roweru) i zdefiniowany (ikona sztangi) . Jeśli wybiorę trening zwykły np MTB to po zakończeniu treningu wszystkie dane importują się poprawnie. Zdefiniowałem jednak sobie interwały i po wybraniu treningu zdefiniowanego po zakończeniu treningu nie można już zgrać danych. Po uruchomieniu aplikacji Data center pojawiają się nowe treningi . Przykładowo mam w pamięci 2 treningi 1 zwykły i 1 zdefinionwany. Jeśli zaznaczę tylko zwykły do importu to można go pobrać , jeśli zaznaczę zdefiniowany to już nie. Przy zaznaczeniu wszystkich również nie można pobrać danych. Według mnie jest jakiś błąd w firmware licznika i wymaga to naprawy.  Druga sprawa to połączenie bluetooth , które pozostawia wiele do życzenia. Próbowałem na 2 różnych telefonach i połączenie raz jest raz nie, raz udaje się zgrać dane,raz nie,  a jesli chodzi o takie rzeczy jak  smart notifications to już w ogole nie wiem jak to ustawić aby działało, w instrukcji nie ma prawie nic na ten temat,a u mnie to po prostu nie działa. Dałem też licznik koledze - myśląc że coś źle robię, źle paruję itd, doszedł do tych samych rezultatów  :-(

Odnośnik do komentarza

Witam

Też mam problem z zapisanym treningiem w sigma rox 11. W skrócie wygląda to tak... kończę trening , wybieram zapisz , później wchodzę w pamięć , żeby go importować do stravy , a tu niespodzianka zamiast treningu dziwne wpisy , zła data  ostatnio zamiast powiedzmy 24.04.2018 wygląda to tak : 00.04.2018 i zamiast powiedzmy 40 km to 0.5 km. A najdziwniejsze jest to , że po tym jak trening się zapisuje jest ekran podsumowujący i tam wszystko wyglada ok:)  Takie dziwne wpisy widzę dopiero po wejściu do Pamięci.  Takie dziwne zapisy zdarzają mi się średnio raz w miesiącu , powiedzmy  co 12-20 treningów. Zaznaczam , że mam wgrane najnowsze oprogramowanie:). Dzieje się tak po wybraniu normalnego treningu . Zaczynam podejrzewać błędy w zapisywaniu logów, albo może zmienić (interwał wpisu) w ustawieniach?  Ktoś tak ma? i jakie sugestie pomocne w rozwiązaniu tego problemu.?Bo nie chce mi się za każdym razem włączać stravy na tel , w przypadku utraty treningu na sigmie, dzieki z góry za pomoc

Odnośnik do komentarza

Robiłem dwa treningi (ten ze sztanga w roxie 11) i w obu przypadkach nie dało rady ich zgrać. W ogóle licznik jakieś bzdury zapisywał. Raczej tego nie naprawią, skoro przez rok czasu tego nie zrobili. Dlatego treningi (te ze sztangą) polecam robić z włączoną Stravą w telefonie.

Odnośnik do komentarza
22 godziny temu, aki napisał:

Witam

Też mam problem z zapisanym treningiem w sigma rox 11. W skrócie wygląda to tak... kończę trening , wybieram zapisz , później wchodzę w pamięć , żeby go importować do stravy , a tu niespodzianka zamiast treningu dziwne wpisy , zła data  ostatnio zamiast powiedzmy 24.04.2018 wygląda to tak : 00.04.2018 i zamiast powiedzmy 40 km to 0.5 km. A najdziwniejsze jest to , że po tym jak trening się zapisuje jest ekran podsumowujący i tam wszystko wyglada ok:)  Takie dziwne wpisy widzę dopiero po wejściu do Pamięci.  Takie dziwne zapisy zdarzają mi się średnio raz w miesiącu , powiedzmy  co 12-20 treningów. Zaznaczam , że mam wgrane najnowsze oprogramowanie:). Dzieje się tak po wybraniu normalnego treningu . Zaczynam podejrzewać błędy w zapisywaniu logów, albo może zmienić (interwał wpisu) w ustawieniach?  Ktoś tak ma? i jakie sugestie pomocne w rozwiązaniu tego problemu.?Bo nie chce mi się za każdym razem włączać stravy na tel , w przypadku utraty treningu na sigmie, dzieki z góry za pomoc

napisałem do sigmy na ich maila i coś niecoś mi pomogli . Stwierdzili , że to błędy w polskim języku i powiedzieli żeby zmienić w menu aplikacji sigma data center na kompie z języka polskiego na angielski. Po zmianie języka podłączamy sigmę i od razu widać aktualizację firmware ( co najlepsze jak w menu mamy ustawiony  język polski pokazuje ze aktualizację są najnowsze:) )

Mi aktualizację wyszukało aż dwa razy:) Po zrobieniu aktualizacji można wrócić do języka polskiego, tak napisał support sigmy.  Ważne sugeruje zrobić backup ustawień w data center, bo po aktualizacji licznika , w liczniku wszystko się kasuje , profile sportów dosłownie wszystko..

Teraz trzeba jeździć i testować zobaczymy czy pomogło ( i od czasu do czasu włączać język angielki w menu , żeby sprawdzić czy są nowe aktualizację:) )

 

P.S  a zgrać takich zepsutych treningów się nie da, ja je kasowałem i dopiero następny trening zapisywał się normalnie....

Odnośnik do komentarza
W dniu 27.04.2018 o 09:52, aki napisał:

napisałem do sigmy na ich maila i coś niecoś mi pomogli . Stwierdzili , że to błędy w polskim języku i powiedzieli żeby zmienić w menu aplikacji sigma data center na kompie z języka polskiego na angielski. Po zmianie języka podłączamy sigmę i od razu widać aktualizację firmware ( co najlepsze jak w menu mamy ustawiony  język polski pokazuje ze aktualizację są najnowsze:) )

Mi aktualizację wyszukało aż dwa razy:) Po zrobieniu aktualizacji można wrócić do języka polskiego, tak napisał support sigmy.  Ważne sugeruje zrobić backup ustawień w data center, bo po aktualizacji licznika , w liczniku wszystko się kasuje , profile sportów dosłownie wszystko..

Teraz trzeba jeździć i testować zobaczymy czy pomogło ( i od czasu do czasu włączać język angielki w menu , żeby sprawdzić czy są nowe aktualizację:) )

 

P.S  a zgrać takich zepsutych treningów się nie da, ja je kasowałem i dopiero następny trening zapisywał się normalnie....

Mógłbyś podzielić się czy nadal występują błędy w zapisywaniu i zgrywaniu treningów w sigme ? 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...