marecky Opublikowano 22 Maja 2022 Opublikowano 22 Maja 2022 Witam Od dwóch tygodni mam problem z odczytaniem przez licznik śladu trasy. Ślad tworzony zarówno przez firmową apkę jak i na ich stronie. Po przesłaniu na licznik i próbie uruchomienia śladu wyświetla się podgląd i tam są same bazgroły. Bez ładu i składu. Nawet jak to zatwierdzam to muli strasznie i muszę zrobić restart licznika. Co ciekawe stare ślady działają. Mam też komunikat o nowszym sofcie na licznik, ale oczywiście zainstalować się nie da bo mam powyłączać wszystkie czujniki co i tak nic nie daje. Jak to u was wygląda? Jak aktualizujecie soft licznika? Bo mnie ten sprzęt już zaczyna delikatnie mówiąc irytować.
wolek Opublikowano 23 Maja 2022 Opublikowano 23 Maja 2022 Próbowałeś aktualizować z programu na PC? Generalnie przez bluetooth ciężko się aktualizuje, w moim przypadku ekran nie może się wygasić bo aktualizacja staje.
marecky Opublikowano 23 Maja 2022 Autor Opublikowano 23 Maja 2022 Całe szczęście zostawiłem sobie stary telefon ze starą apką która się nie aktualizuje. I okazalo się że ślad wgrany przez tą starą apkę jest pokazywany dobrze. Czyli muszę zaktualizować licznik. A jak aktualizować soft licznika przez kompa?
wolek Opublikowano 23 Maja 2022 Opublikowano 23 Maja 2022 Tą aplikacja https://www.brytonsport.com/#/supportResult?tag=BrytonTool
marecky Opublikowano 23 Maja 2022 Autor Opublikowano 23 Maja 2022 A o tych programach na PC to nie wiedziałem. Wielkie dzięki. Mam ten licznik drugi rok i cały czas się uczę co autor miał na myśli.
marecky Opublikowano 25 Maja 2022 Autor Opublikowano 25 Maja 2022 Jednak dupa blada. Ten program Bryton Update wyświetla komunikat "Busy, spróbuj ponownie później". Komputer widzi foldery licznika. Coś źle robię? Co ten Bryton znowu wymyślił żeby aktualizować licznik?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się