Skocz do zawartości

Trek (proszę o pomoc)

camel0000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkującym rowerzystą, moja zabawa z rower zaczęła sie od kupna roweru  do pracy. Mieszkam od kilku lat w Norwegii sa tu piekne tereny do jazdy po lesie i nie tylko wiec zdecydawalem sie na kupno drugiego roweru górskiego. Rower kupilem używany  z ogloszenia od Norwega, nie znam sie zabardzo, kupilem go bo fajnie wyglada i jest bardzo lekki. Po przyjezdzie do domu okazalo sie ze hamulce slabo działają chyba sa zapowietrzone albo zepsute, przerzutki rozregulowane. Serwis w Norwegii  jest mega drogi wiec naprawa zajalem sie na wlasna rękę. Zacząłem troche czytac i oglądać filmikow na Youtube na temat serwisu. 

Z informacji zawartych w internecie dowiedzalem się że jest troche rzeczy do naprawy, i nie wiem czy sobie z nimi poradzę.

Z tego co wiem to do wymiany sa linki, korba bo przednia przerzutka jest przystosowana do obsługuje dwu tarczowej korby a ja mam trzy tarczowa, chyba przez to nie mogę ustawic przerzutek. Do wymiany tez są klocki hamulcowe i chyba hamulce sa zapowietrzone bo klamki dzalaja jak gompka wciskają sie prawie do samego końca.

Proszę o pomoc jakie mam kopić korbę,  linki do przerzutek, klocki i co jeszcze powinienem sprawdzić. A jeszcze jedno czy warto inwestować w ten rower kupiłem go za 4900koron to jakieś 2300złotych, czy lepiej się go pozbyć i kopić jakiś nowy rower w Polsce do 2500zl. Dodaje zdjęcia może ułatwi wam to żeby mi pomóc co mam z tym rowerem zrobić.

zdjęcie roweru

zdjęcie roweru 2

zdjęcie roweru 3

Z góry dziękuję za pomoc.

Czy jest to Procaliber 9,7 Rower jak najbardziej zatrzymaj prawdopodobnie potrzebuje tylko dobrego serwisu Masz topowy osprzet I nie sadze abys musial cos wymieniac bo rower nie jest jakos zajechany a za te pieniadze nic podobnego nie kupisz Rower wyglada super wiec pomysl nad serwisem