KRL064 Napisano 8 Luty 2022 Udostępnij Napisano 8 Luty 2022 Satało się mój wychuchany, wypieszczony traktowny jak członek rodziny Gios Aerolite doczekał się następcy. Jeszcze nie wiem czy wyląduje na ścianie czy może znajdzie nowego właściciela który doceni tak jak ja ten wyjątkowy rower ale to już temat na inną rozprawę. O następcy Giosa myślałem już od dłuższego czasu. Moje oczekiwania były precyzyjne rower na hamulcach tarczowych, najlepiej włoska marka i oczywiście jedyny słuszny osprzęt Campagnolo. W zasadzie od dwóch lat byłem przekonany że będzie to Wilier Filante. Niestety problemy producentów wynikające z sytuacji związanej z pandemią powodują że nie tak łatwo dzis kupić wymarzony rower zresztą nie tylko z rowerami są problemy. Czas oczekiwania na rower Wilier na Campie w moim rozmiarze to ponad rok. Rozpocząłem poszukiwania u naszych zachodnich sąsiadów w końcu znalazłem rower we Włoszech i mimo zapewnienia sprzedawcy że go zakupię ten sprzedał go dzień przed moim przyjazdem. Ppodobna sytuacja zdarzyła się jeszcze raz tym razem dokonałem przelewu ale Włosi nie potrafili zrozumieć że wpłata dokonana przelewem we czwartek wieczorem nie dotarła do piątku rana i gdy rower znikł ze strony sklepu około godziny 12 w piątek zadzwoniłem ustalić kiedy mogę spodziewać się wysyłki usłyszałem że rower został rano sprzedany🥵 Czara goryczy przelała się i rozpocząłem poszukiwania innego roweru z jedynym założeniem. Osprzęt który wchodzi w grę to tylko Campagnolo. Gios otrzymał następcę. BMC Teammachine SLR 01 TEAM Rama - Teammachine SLR 01 Premium Carbon with Aerocore Design Widelec - Teammachine SLR 01 Premium Carbon Biegi - 2×12 Korba - CAMPAGNOLO Super Record EPS 52-36T Kaseta - CAMPAGNOLO Super Record EPS 11-29T Łańcuch - CAMPAGNOLO Super Record EPS Przerzutka przód - CAMPAGNOLO Super Record EPS Przerzutka tył - CAMPAGNOLO Super Record EPS Manetki - CAMPAGNOLO Super Record EPS Hamulce - CAMPAGNOLO Super Record EPS Kierownica - ICS Carbon, One-Piece Full Carbon Cockpit Mostek - ICS Carbon, One-Piece Full Carbon Cockpit Wspornik siodełka - Teammachine SLR 01 Premium Carbon D-Shape Seatpost Siodełko - Fizik Antares Versus 00 Adaptive (Black) wymieniłem od razu na Selle Italia SLR Carbonio Piasty - CAMPAGNOLO BORA ULTRA DISC Koła - CAMPAGNOLO BORA ULTRA DISC WTO 45 plus drugi komplet CAMPAGNOLO BORA ONE 35 Opony - Pirelli P ZERO RACE TLR SL Kolor - Team White & Neon Red Wyposażenie Aerocore Bottle cages także wymieniłem ze względów estetycznych Tyle w materii opisu na ten moment jeszcze nie miałem szansy pokręcenia więc muszę poczekać do wyjazdu do Hiszpanii w marcu potem chętnie podzielę się wrażeniami. Teraz odrobina pornografii😉 2 Odnośnik do komentarza
KRL064 Napisano 28 Marzec 2022 Autor Udostępnij Napisano 28 Marzec 2022 Pierwszy tysiąc kilometrów na Teammachine SLR 01 za mną, mogę więc napisać odrobinę więcej. Zacznę od Framesetu i samej pozycji na nowym rowerze. Geometria BMC odbiega od mojego poprzedniego roweru a co za tym idzie przeniesienie poszczególnych wymiarów ze starego set up na nowy rower okazało się nie najlepszym pomysłem i pierwsze dwie jazdy jakie miałem na BMC należały do tych które opisałbym jako jazda na nie swoim rowerze. Zakończyło się to nowym fittingiem i małymi ale jednak znaczącymi zmianami ustawień pozycji. Sam rower jest w mojje opinii dość zaskakujący gdyby ktoś mi wczęsniej powiedział że rower przeznaczony do wyścigów może być KOMFORTOWY dosłownie komfortowy to bym patrzył dość podejrzanie na taką osobę. W przypadku BMC Teammachine SLR 01 tak jest. Rower jest wygodny, skręcanie to dla mnie nowe wrażenie całkowity brak nerwowości czegoś co w języku motocyklowym nazywa się waleniem w zakręt tu nie występuje. Rower jest responsywny, dynamiczny prowadzi się nadzwyczaj lekko i pewnie. W materii ramy mam jednak zastrzeżenia pewnie wynikające z zawodowego wypaczenia. Zastrzeżenia dotyczą wykonania powłoki lakierniczej pierwsze to próg oddzielający kolory na częsci róry górnej jest straszny i nawet nie jest mnie w stanie przekonać fakt że jest to rower dedykowany do sportu gdzie każda kolejna warstwa lakieru bezbarwnego to kolejne gramy. Ten próg jest zbyt ostry i zbyt duży do tego góra (kolor czerwony i czarny) to wykończenie matowe co powoduje że stojąć w przekroku co na rowerze nie jest niczym dziwnym ocieramy o ramę. A to powoduje szybkie wybłyszczanie powierzchni lakieru matowego a skrajnie nawet rysy. To nie jest tani rower i powłoka lakiernicza powinna być lepiej wykonana tyle od Technologa powłok lakierniczych OEM. Ostatnią kwestią w materii ramy są dedykowane do BMC koszyki na bidon, opracowane w tunelu aerodynamicznym czym chwali się BMC. Niestety z aerodynamiką nie będę polemizował jednak ja nie jestem zawodnikiem w peletonie World Tour i w tym wypadku postawiłem na estetykę a nie aerodynamikę. Oryginalne wielkie poaskudne koszyki powędrowały do szuflady. Tyle na temat ramy następnym razem o osprzęcie a poniżej kilka nowych fotek: 2 Odnośnik do komentarza
db2ibm Napisano 18 Listopad Udostępnij Napisano 18 Listopad Super rower. Ja przymierzam się di bmc i mam problem z framesetem. Miałbym kilka pytań. Pomożesz? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się