Eisteufel Napisano 10 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 10 Sierpień 2017 Witam! Chciałbym wymienić hamulce br m396 na coś innego, zastanawiam się nad magura mt2 i deore 615. Waże 97kg i wciąż chudne Odnośnik do komentarza
egzo23 Napisano 10 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 10 Sierpień 2017 Magury są super, ale shimano, szczególnie od modelu slx z metalicznymi okładzinami to również istne kotwice. I łatwe w serwisie. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
aju Napisano 10 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 10 Sierpień 2017 Brm615 fajny sprzet, nawet dla ludzi przy masie testowane pare hamowań z okolic 50 gdzie br315 juz puchło... choć dalej było bezpiecznie Odnośnik do komentarza
Eisteufel Napisano 10 Sierpień 2017 Autor Udostępnij Napisano 10 Sierpień 2017 Br 615 wygląda trochę tandetnie w porównaniu do MT2, jak to jest z jakością? Odnośnik do komentarza
egzo23 Napisano 11 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 11 Sierpień 2017 Nie ma się to czego przyczepić jeśli chodzi o jakość. Zerknij też ba slx lub xt nawet może znajdziesz. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Napisano 11 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 11 Sierpień 2017 (edytowane) A może lepiej poćwiczyć technikę hamowania niż problemów szukać w samych hamulcach? Dlaczego tak sądze...? Bo kolega ostatnio wydał pieniądze na Magurt MT8 w karbonie i nadal nie potrafi prawidłowo zatrzymac roweru Edytowane 11 Sierpień 2017 przez Franz Mauer Odnośnik do komentarza
Eisteufel Napisano 11 Sierpień 2017 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpień 2017 Godzinę temu, Franz Mauer napisał: A może lepiej poćwiczyć technikę hamowania niż problemów szukać w samych hamulcach? Dlaczego tak sądze...? Bo kolega ostatnio wydał pieniądze na Magurt MT8 w karbonie i nadal nie potrafi prawidłowo zatrzymac roweru Po 3 miesiącach i 900km moje hamulce są chyba zapowietrzone a klocki do wymiany. Czytałem opinie o jakości br m 396 i wszyscy je odradzają, piszą o częstym zapowietrzaniu, słabych uszczelkach itd Odnośnik do komentarza
Franz Mauer Napisano 11 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 11 Sierpień 2017 Być może tak jest. Jak jeździłem na tych hamulcach w jednym z pierwszych moich ciekawszych rowerów przeszło dwa lata. Nigdy nie doświadczyłem z mini żadnych problemów. Ale wiadomo, towar towarowi nie równy A same Magury to bardzo fajne heble. Wreszcie to niemiecka precyzja.Ja jednak już kiedyś postawiłem na japońców i jestem wieryny Shimano. Obecnie używam XT poprzedniej linii produktowej i działają tak jak powinny. Kolega kiedyś kupił dziecku rower z 396 i jeszcze za nowości całe je rozkręcił, potem poskręcał, odpowietrzył i nadaj śmigają Odnośnik do komentarza
pitmax Napisano 11 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 11 Sierpień 2017 mam magury MT2 i jestem zadowolony Odnośnik do komentarza
jedras Napisano 22 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 22 Sierpień 2017 Ja bym 396 nie wymieniał na dziadostwo jakim jest MT2... Wyższe modele może i ok, ale w MT2 mi padły 2 klamki i nie da się nic z tym zrobić, przy mocowaniu do kierownicy w tym modelu jest doklejany spód komory olejowej, w tym miejscu klamka potrafi się rozkleić, dostałem z serwisu na próbę zacisk i klamkę jaki im się poniewierał i niestety było to samo, klamka jest nierozbieralna tam i nie da się z tym nic zrobić... kupiłem wersję 2015+ za jakies grosze (150zł za nowe) zanim jeszcze odkryłem ten problem i na razie mam je założone w rowerze trekkingowym, tutaj klamki wyglądają nieco lepiej, ale że BR 615 wygląda tandetnie w porównaniu do MT2 to chyba na zdjęciach.... Lepiej zainwestuj w nowe klocki i przelej, będą śmigać. W MT2 cała klamka to praktycznie plastik, łatwo uszkodzić mocowanie do kierownicy za mocno dokręcając, a byle śrubka do tego kosztuje jakieś kosmiczne pieniądze... zaciski też nie są zbyt fajne, tylny mi strasznie się utlenił i miałem problem z odbijaniem klocków, wyczyściłem i minimalnie się poprawiło. Na razie starszą wersję zostawiłem na części gdyby te nowsze mi się sypneły, natomiast po doświadczeniach z nimi nie chcę mieć nic wspólnego z magurą MT2, radził bym omijać z daleka, nie wiem jak z MT4, MT6 znajomy serwisant chwalił i tam nie spotkałem się żeby coś takiego się działo z klamkami. W tej chwili za rozsądne pieniądze kupił bym BR-M6000, takie też polecali mi serwisanci z zaprzyjaźnionego serwisu. Odnośnik do komentarza
Eisteufel Napisano 25 Sierpień 2017 Autor Udostępnij Napisano 25 Sierpień 2017 Dnia 22.08.2017 o 16:29, jedras napisał: Ja bym 396 nie wymieniał na dziadostwo jakim jest MT2... Wyższe modele może i ok, ale w MT2 mi padły 2 klamki i nie da się nic z tym zrobić, przy mocowaniu do kierownicy w tym modelu jest doklejany spód komory olejowej, w tym miejscu klamka potrafi się rozkleić, dostałem z serwisu na próbę zacisk i klamkę jaki im się poniewierał i niestety było to samo, klamka jest nierozbieralna tam i nie da się z tym nic zrobić... kupiłem wersję 2015+ za jakies grosze (150zł za nowe) zanim jeszcze odkryłem ten problem i na razie mam je założone w rowerze trekkingowym, tutaj klamki wyglądają nieco lepiej, ale że BR 615 wygląda tandetnie w porównaniu do MT2 to chyba na zdjęciach.... Lepiej zainwestuj w nowe klocki i przelej, będą śmigać. W MT2 cała klamka to praktycznie plastik, łatwo uszkodzić mocowanie do kierownicy za mocno dokręcając, a byle śrubka do tego kosztuje jakieś kosmiczne pieniądze... zaciski też nie są zbyt fajne, tylny mi strasznie się utlenił i miałem problem z odbijaniem klocków, wyczyściłem i minimalnie się poprawiło. Na razie starszą wersję zostawiłem na części gdyby te nowsze mi się sypneły, natomiast po doświadczeniach z nimi nie chcę mieć nic wspólnego z magurą MT2, radził bym omijać z daleka, nie wiem jak z MT4, MT6 znajomy serwisant chwalił i tam nie spotkałem się żeby coś takiego się działo z klamkami. W tej chwili za rozsądne pieniądze kupił bym BR-M6000, takie też polecali mi serwisanci z zaprzyjaźnionego serwisu. Na 99% wezme slx Odnośnik do komentarza
jedras Napisano 25 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpień 2017 (edytowane) Ponoć nie za bardzo warto dokładać do nich w stosunku do M6000, ale też mimo wszystko zastanawiałem się nad M7000, finalnie kupiłem M785 lekko używane, w zasadzie to prawie wcale nie używane :). W granicach 400 pln da się też kupić używane w stanie idealnym BR-M785, wczoraj takie montowałem w moim byłym rowerze który stał sie rowerem dziewczyny po tym jak jej stary się okazał jednak za duży, a ja skończyłem składanie zielonego goblina. Do tej pory siedziały tam 505, mam też w Jeckyllu starsze slx 665, a do Kony którą po woli reanimuje kupiłem kiedyś XT 755 4 tłoczkowe, powiem szczerze że te 785 w porównaniu do nich są super, nie chodzi mi tutaj o siłę hamowania czy takie tam, bo to też kwestia i tarcz i klocków, ale same klamki dla mnie są po prostu rewelacyjne. Edytowane 25 Sierpień 2017 przez jedras literówka Odnośnik do komentarza
aju Napisano 25 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 25 Sierpień 2017 Wczoraj założyłem m7000 i... jestem pozytywnie zaskoczony, kawał kotwicy. Nawet po paru ostrych zjazdach (klocki mam żywiczne) Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się