Skocz do zawartości

Magura mt2 czy coś innego?


Eisteufel

Rekomendowane odpowiedzi

A może lepiej poćwiczyć technikę hamowania niż problemów szukać w samych hamulcach? Dlaczego tak sądze...? Bo kolega ostatnio wydał pieniądze na Magurt MT8 w karbonie i nadal nie potrafi prawidłowo zatrzymac roweru ;)

Edytowane przez Franz Mauer
Odnośnik do komentarza
Godzinę temu, Franz Mauer napisał:

A może lepiej poćwiczyć technikę hamowania niż problemów szukać w samych hamulcach? Dlaczego tak sądze...? Bo kolega ostatnio wydał pieniądze na Magurt MT8 w karbonie i nadal nie potrafi prawidłowo zatrzymac roweru ;)

Po 3 miesiącach i 900km moje hamulce są chyba zapowietrzone a klocki do wymiany. Czytałem opinie o jakości br m 396 i wszyscy je odradzają, piszą o częstym zapowietrzaniu, słabych uszczelkach itd

Odnośnik do komentarza

Być może tak jest. Jak jeździłem na tych hamulcach w jednym z pierwszych moich ciekawszych rowerów przeszło dwa lata. Nigdy nie doświadczyłem z mini żadnych problemów. Ale wiadomo, towar towarowi nie równy ;) 

A same Magury to bardzo fajne heble. Wreszcie to niemiecka precyzja.Ja jednak już kiedyś postawiłem na japońców i jestem wieryny Shimano. Obecnie używam XT poprzedniej linii produktowej i działają tak jak powinny.

Kolega kiedyś kupił dziecku rower z 396 i jeszcze za nowości całe je rozkręcił, potem poskręcał, odpowietrzył i nadaj śmigają ;)

Odnośnik do komentarza

Ja bym 396 nie wymieniał na dziadostwo jakim jest MT2... Wyższe modele może i ok, ale w MT2 mi padły 2 klamki i nie da się nic z tym zrobić, przy mocowaniu do kierownicy w tym modelu jest doklejany spód komory olejowej, w tym miejscu klamka potrafi się rozkleić, dostałem z serwisu na próbę zacisk i klamkę jaki im się poniewierał i niestety było to samo, klamka jest nierozbieralna tam i nie da się z tym nic zrobić... kupiłem wersję 2015+ za jakies grosze (150zł za nowe) zanim jeszcze odkryłem ten problem i na razie mam je założone w rowerze trekkingowym, tutaj klamki wyglądają nieco lepiej, ale że BR 615 wygląda tandetnie w porównaniu do MT2 to chyba na zdjęciach.... Lepiej zainwestuj w nowe klocki i przelej, będą śmigać.

W MT2 cała klamka to praktycznie plastik, łatwo uszkodzić mocowanie do kierownicy za mocno dokręcając, a byle śrubka do tego kosztuje jakieś kosmiczne pieniądze... zaciski też nie są zbyt fajne, tylny mi strasznie się utlenił i miałem problem z odbijaniem klocków, wyczyściłem i minimalnie się poprawiło.

Na razie starszą wersję zostawiłem na części gdyby te nowsze mi się sypneły, natomiast po doświadczeniach z nimi nie chcę mieć nic wspólnego z magurą  MT2, radził bym omijać z daleka, nie wiem jak z MT4, MT6 znajomy serwisant chwalił i tam nie spotkałem się żeby coś takiego się działo z klamkami.

W tej chwili za rozsądne pieniądze kupił bym BR-M6000, takie też polecali mi serwisanci z zaprzyjaźnionego serwisu.

Odnośnik do komentarza
Dnia 22.08.2017 o 16:29, jedras napisał:

Ja bym 396 nie wymieniał na dziadostwo jakim jest MT2... Wyższe modele może i ok, ale w MT2 mi padły 2 klamki i nie da się nic z tym zrobić, przy mocowaniu do kierownicy w tym modelu jest doklejany spód komory olejowej, w tym miejscu klamka potrafi się rozkleić, dostałem z serwisu na próbę zacisk i klamkę jaki im się poniewierał i niestety było to samo, klamka jest nierozbieralna tam i nie da się z tym nic zrobić... kupiłem wersję 2015+ za jakies grosze (150zł za nowe) zanim jeszcze odkryłem ten problem i na razie mam je założone w rowerze trekkingowym, tutaj klamki wyglądają nieco lepiej, ale że BR 615 wygląda tandetnie w porównaniu do MT2 to chyba na zdjęciach.... Lepiej zainwestuj w nowe klocki i przelej, będą śmigać.

W MT2 cała klamka to praktycznie plastik, łatwo uszkodzić mocowanie do kierownicy za mocno dokręcając, a byle śrubka do tego kosztuje jakieś kosmiczne pieniądze... zaciski też nie są zbyt fajne, tylny mi strasznie się utlenił i miałem problem z odbijaniem klocków, wyczyściłem i minimalnie się poprawiło.

Na razie starszą wersję zostawiłem na części gdyby te nowsze mi się sypneły, natomiast po doświadczeniach z nimi nie chcę mieć nic wspólnego z magurą  MT2, radził bym omijać z daleka, nie wiem jak z MT4, MT6 znajomy serwisant chwalił i tam nie spotkałem się żeby coś takiego się działo z klamkami.

W tej chwili za rozsądne pieniądze kupił bym BR-M6000, takie też polecali mi serwisanci z zaprzyjaźnionego serwisu.

 Na 99% wezme slx

 

Odnośnik do komentarza

Ponoć nie za bardzo warto dokładać do nich w stosunku do M6000, ale też mimo wszystko zastanawiałem się nad M7000, finalnie kupiłem M785 lekko używane, w zasadzie to prawie wcale nie używane :).

W granicach 400 pln da się też kupić używane w stanie idealnym BR-M785, wczoraj takie montowałem w moim byłym rowerze który stał sie rowerem dziewczyny po tym jak jej stary się okazał jednak za duży, a ja skończyłem składanie zielonego goblina.

Do tej pory siedziały tam 505, mam też w Jeckyllu starsze slx 665, a do Kony którą po woli reanimuje kupiłem kiedyś XT 755 4 tłoczkowe, powiem szczerze że te 785 w porównaniu do nich są super, nie chodzi mi tutaj o siłę hamowania czy takie tam, bo to też kwestia i tarcz i klocków, ale same klamki dla mnie są po prostu rewelacyjne.

Edytowane przez jedras
literówka
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...