RainbowHunterPL Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Opublikowano 9 Sierpnia 2017 Witam mam ogromny problem z demontażem lewego ramienia korby w systemie octalink próbowałem przedłużki,młotka i poza rozwaleniem gniazda imbusa śruba ani drgnie jest jakiś sposób aby zdjąć lewe ramie bez odkręcania tej śruby? dodam tylko że prawe ramie wraz z zębatkami schodzi bez problemu korba to Alivio M4000 chce ją zmienić na FC-M4050 ale nie moge zdjąć tego cholernego ramienia i tym samym wykręcić suportu.
Gość Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 WD-40 albo ropę lej po niej ile wlezie, tylko do pojemnika jakiegoś, żebyś ropą nie lał w kanalizację... Weź jeszcze kup klucz porządny, bo zapiec te śruby jest ciężko... ktoś za bardzo się spiął dokręcając...
Yan Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Jak zrozumiałem nie masz już gwintu w śrubie? Jeżeli tak, to nie masz dużej ilości opcji więc podam Ci najszybszą: wiertarka/wkrętarka. inna możliwość to przyspawanie kawałka metalu i kręcenie śrubą. @SpiderMAN podał Ci dobrą drogę tylko najlepiej zamoczyć śrubę na 2-3 dni w nafcie. Podobno pomaga jeszcze podgrzewanie i ochładzanie na zmianę. Można do tego użyć opalarki więc nie musi być żywego ognia. Jeżeli spisałeś na straty ten sprzęt to na Twoim miejscu użyłbym wiertarkę i z wyczuciem rozwiercił śrubę. Jeżeli jesteś Pro w majsterkowaniu albo bardzo cierpliwy to nawet odratujesz korbę z suportem.
RainbowHunterPL Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Właśnie nie zależy mi na suporcie bo ma już spore luzy i łożyska słychać z kilometra no cóż wezmę wiertło 8mm i zobaczymy co z tego będzie gwint mam zmasakrowany za to jest gniazdo na imbus.
RainbowHunterPL Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Misja zakończona powodzeniem przyspawałem klucz do śruby a następnie na niego skoczyłem i poszło jak po maśle 1
Yan Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Przyspawanie czegoś do śrubki zawsze traktowałem jako miejską legendę. Zawsze ktoś miał znajomego który miał znajomego co tak zrobił. Teraz przynajmniej miałem okazje kogoś takiego spotkać osobiście
Puncu Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 To jest jak z rozwiercaniem śruby. Zawsze myślisz że Ciebie to nie dotyczy, że Ty dbasz i takie rzeczy Cie nie spotykają, po czym "chy tsz"... Trzeba rozwiercać
artfal Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Opublikowano 10 Sierpnia 2017 Może spawanie śrub w mechanice rowerowej sporadycznie się zdarza ale w samochodowej to dość częsta operacja. Jak to mówią cel uświęca środki, gratuluję
RainbowHunterPL Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Skakałem z radości rower dostał nowe życie suport Accenta się kręci kilka razy dłużej niż Shimanowski
aju Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 wd-40 to przereklamowany preparat. Sprawdzałem inne w budownictwie i" off-roadzie" Są lepsze preparaty głęboko penetrujące firm jak WURTH albo CYCLO
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się