Skocz do zawartości

Jak podłączyć nieoryginalne zasilanie do Alfine 11 Di2?


Franc RoweryPoziomeRule

Rekomendowane odpowiedzi

Franc RoweryPoziomeRule

Czy ktoś wie jak można podłączyć zupełnie inne, nieoryginalne zasilanie (7.4V) do Di2 (Alfina 11)?

Nie widzę potrzeby wożenia dodatkowych akumulatorów tylko po to by zasilać DI2, skoro mam ładny aku trakcyjny 48V, z przetwornicą step-down do obsługi oświetlenia. Tylko, że oryginalnie DI2 pozwala podłączyć tylko aku Di2 - niestety okablowanie DIY tego typu jest dla mnie nieosiągalne. Ponoć można wejść przez Di2 Adapter B (EW-EX010) dedykowany do współpracy z Bosch - tylko jaka jest tam wtyczka /cała wiązka?

Odnośnik do komentarza
Franc RoweryPoziomeRule

To nikt nic nie wie?????????????????????????????

Znikąd pomocy!!!!!!!!

Po wnikliwej obserwacji, po stronie Bosch jest kabel zwany Y-harness, który ma 3 wtyczki  - 1 do aku, 2 do silnika i 3 do adaptera. Chciałbym wiedzieć jaka to jest wtyczka i jaka jest pinologia? Jeżeli tam idzie pełne napięcie z aku bosch (36V) to prawdopodobnie w adapterze jest też przetwornica - jaki ma zakres napięcia? Bo nie wiem, czy da radę jechać na 48V z mojego aku GreenPack, czy będę potrzebował dodatkowej przetwornicy 48V =>36V?

Wejście z alternatywnym zasilaniem przez gniazdo /kable Di2 Shimano jest nie do przeskoczenia bo tam poza zasilaniem jest jeszcze CAN.

Odnośnik do komentarza
Franc RoweryPoziomeRule

Ciągle nikt nic nie wie........
Ponoć to wejście na EW-EX010 to jest standard Bosch i nazywa się eShift, nadaje się też do współpracy z NuVinci, Sramem i Rohloff'em. Dalej nic to nikomu nie mówi?
Jakie są tam są napięcia, piny i rodzaj wtyczki?

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...