KolarzyQ Opublikowano 24 Września 2021 Opublikowano 24 Września 2021 Hej, mam pytanie odnośnie licznika rowerowego. Jestem amatorem a nie zaowodowcem, jeżdze na rowerze mtb i mam ograniczony budżet bo około 130zł, wiem że dosyc malo i też cudów za taką cene z nawigjacja nie oczekuje, ale tak co wybrac wtej cenie? moze troche wiecej uzbierac i kupic cos lepszego droższego ale tak do 200zł, z góry dziekuje za jakas konkretną odppwiedz i przepraszam za błedy, pozdrawiam, Ps myślałem coś o sigmie? doradicie cos jakies opinie?
morion Opublikowano 24 Września 2021 Opublikowano 24 Września 2021 Skoro krucho z kasą to może nie kupuj licznika tylko uchwyt na telefon. Aplikacji na telefon trochę jest, bezpłatnych i płatnych. Funkcjonalność nieograniczona w porównaniu do kosztów zakupu.
raven Opublikowano 24 Września 2021 Opublikowano 24 Września 2021 jakaś sigma, im droższa tym więcej funkcji, ja bym brał na kablu
KolarzyQ Opublikowano 25 Września 2021 Autor Opublikowano 25 Września 2021 17 godzin temu, morion napisał: Skoro krucho z kasą to może nie kupuj licznika tylko uchwyt na telefon. Aplikacji na telefon trochę jest, bezpłatnych i płatnych. Funkcjonalność nieograniczona w porównaniu do kosztów zakupu. A masz konkretnie jakies godne polecenia apliackje tego typu najlepiej darmowe?
morion Opublikowano 26 Września 2021 Opublikowano 26 Września 2021 locus map jest w wersji darmowej oraz w płatnej wersji pro.