Skocz do zawartości

Czy lepiej jest kupić Magura MTSport czy Shimano MT200.?

XXKACPER4628

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej chciał bym poznać waszą opinie czy lepiej kupić hamulce Magura MT Sport czy może tańsze Shimano MT200? Są to moje pierwsze hamulce tarczowe i nie znam się za bardzo. 

Opublikowano

Zdecydowanie jedno-palcowe Magury MT-Sport. Przede wszystkim mają z przodu 4 tłoczki i znacznie większą siłę hamowania. Natomiast chociaż dźwignia jest zrobiona z alu, to reszta z takiego tworzywa, który może się złamać przy glebie. Nie można ich za mocno dokręcać do kierownicy. Magury szukałbym przede wszystkim z dźwigniami jedno-palcowymi. Są bardzo wygodne. 

• Lubię to! 1
Opublikowano

Aaa to mea culpa, faktycznie Trail sport mają 4 tłoczki. 

• 8 miesięcy temu...
Opublikowano

No a konkretnej odpowiedzi nadal nie ma, ja się zastanawiam, czy wymieniać swoje MT200 na MT Sport, czy MT200 Upgrade...No bo tak:

Upgrade MT200 Koszt: Klamka MT501 148zł / 
+ Klamka Shimano MT501 posiada Servo
+ Klamka Shimano MT501 podobno pozwala montować manetki bezpośrednio do klamek
+ Tańszy płyn
+ Łatwiejsze odpowietrzanie
+ Można wymienić przewód na SM-BH90-SS koszt +/- 109zł 
+ Można wymienić zaciski na MT520 (czterotłoczkowe)
- Braki magazynowe klamki Shimano MT501 (Lewa)
- Większa waga
- Wygląd
- Cena całego Upgrade

MT Sport Koszt: 237zł
+ Lżejsza waga
+ Ładniejszy wygląd
+ Klamka jest aluminiowa więc mit z łamiącą się klamką jest nieaktualny
+ Sztywny kabel MAGURA Disctube
+ Klamka obustronna
+ Podobno na poziomie M6000
+ Cena
- Droższy płyn od Shimano
- Trudniej je odpowietrzać