mateuszhtml Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Cześć Jestem amatorem rowerzystą mialem krossa move 2.0 teraz chce coś innego. Strasznie mi sie podoba rower orbea mx 10 można go nabyć za 3500zł na deore i rockshock.....koła 29. Pytanie do was czy warto? Firmy nie znam ale wydaje mi się być fajna. Może doradzicie mi coś z takich pieniądzach albo lepiej w mniejszych.
mateuszhtml Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Daję link http://allegro.pl/rower-orbea-mx-10-kolo-29-wyprzedaz-i6910759261.html Tylko jest jeden problem bo jednak nie mają ramy xl tylko M więc kicha....
Franz Mauer Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Orbea robi bardzo fajne rowery, ale ten model to wg mnie to bardzo przeciętny rower. W tej cenie poszedłbym w polskiego Rometa Mustanga 2. Zdecydowanie lepsze i bardizej opłacalne rozwiązanie. Cena mustanga to ok. 3700 pln.
jermak Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 https://www.romet.pl/Rower,MUSTANG_29_2,10,707,710,14524,2017.html ten Romet o ktorym wspomina Franz prezentuje sie fajnie Moze to jest rozwiazanie
mateuszhtml Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2017 No nie mówie nie ale widze że parametry bardzo podobne. A powiedzcie mi będzie podobnie ze stylem jazdy co w moim crossie bo jednak opony są dużo większe lecz jak patrze na bierznik to przy dobrze napompowanej będzie tarcie tylko na środkowej części która jest lekką jodełką więc chyba dużej różnicy być nie powinno?