Szajba99 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Witam! Zaczyna irytować mnie licznik z magnesem - przy niskim prześwicie widelca, kiedy koło pracuje zdarza się że magnes jest na kolizji z czujnikiem i magnes się obraca. Dlatego też chciałbym zmienić śmieszny licznik za 50 zł (polecam serdecznie, dzielnie mi służył) na coś bardziej "poważnego" o ile można licznik za taką kupę kasy (jak pomyślałem o "Wazie" za licznik to się za głowę złapałem) nazwać poważnym. Zainteresowałem się Roxem 2.0 i Brytonem 15, jednak to jest wybór między nawigacją, a czujnikiem nachylenia podjazdu. Jest model, który ma to i to, Rox 4.0 aczkolwiek jest on poza moim zasięgiem finansowym (przy założonym budżecie) czy warto porzucić którąś z funkcji, dorzucić żeby mieć obie? Może znajdzie się coś w założonym budżecie z: - GPS, ANT+, czujnikiem nachylenia, nawigacją, najlepiej z końcówką USB-C i możliwością synchronizacji danych ze Stravą i przez aplikację na telefon. Pozdrawiam i z góry dziękuje za szybką odpowiedź.
Charvel Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Opublikowano 11 Sierpnia 2021 Bryton Rider 15 Neo lub IGPSPORT IGS50E Funkcje "nawigacji" daruj sobie w jakichkolwiek urządzeniach poniżej 1000zł - nawet Garmin Edge 130 plus ma swoją "nawigację" tragiczną
Cris92 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 W brytonie nawigacja zaczyna się od modelu 750. Wcześniej ciężko to nazwać nawigacją. 750 to koszt ok. 1100zł. W garminie to 530 ma navi, a to koszt 1300zł około. Wahoo pierwszy Bolt ma nieco upośledzone navi, takie pełnoprawne jest w Bolt V2 i w Roam, a to koszt 1300 i 1600zł. Więc nie ma na co liczyć na navi poniżej 1100zł. Już lepszym wtedy rozwiązaniem jest Komoot na słuchawkach, chociaż mnie osobiście tak wkurzał po czasie, że zainwestowałem właśnie w Wahoo Roam. Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka
Szajba99 Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2021 Hmm, w sumie większość czasu jeżdżę na czuja. Więc ta nawigacja miałaby być tylko gadżetem. W takim razie chciałbym najbardziej "kompletny" licznik do 200 - 300 zł. Im mniej tym lepiej, koniecznie GPS, ANT+ i wskaźnik nachylenia.Im więcej bajerów tym lepiej, ale nie chciałbym kupować noname'a w zamian za funkcje.
Oleum Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 IGPSPORT IGS50E kosztuje około 330 bez czujników. Posiadam i polecam chociaż ma wady, podczas jazdy w lesie gubi zasięg gps i potrafi z 30km/h wskoczyć na 7-9. Nie ma w nim również możliwości wyświetlenia mocy jeśli w przyszłości chciałbyś dokupić pomiar.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się