paveln Napisano 29 Lipiec 2021 Udostępnij Napisano 29 Lipiec 2021 Mam problem z nowozakupioną kamerą DJI Osmo Action. Producent w instrukcji obsługi zaleca aplikację na smartfony DJI Mimo innego producenta. Ta jednak u mnie działa źle, o tyle że zdjęcia i filmy z kamery nie są "widoczne" w aplikacji. Czy ktoś zna rozwiązanie tego problemu? Odnośnik do komentarza
nctrns Napisano 29 Lipiec 2021 Udostępnij Napisano 29 Lipiec 2021 Ja mam co prawda Osmo Pocket, ale z tą aplikacją https://play.google.com/store/apps/details?id=dji.mimo wszystko śmiga. Jeśli masz androida, na pewno dałeś aplikacji wszystkie wymagane uprawnienia? Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się