Yedix Napisano 11 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 11 Kwiecień 2017 (edytowane) Jakie sa wasze odczucia co do Cross vento 2.0 https://www.kross.pl/pl/2017/road/vento-2-0 ewentualnia http://www.unibike.pl/neon.html Edytowane 11 Kwiecień 2017 przez Yedix Odnośnik do komentarza
GBike Napisano 13 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwiecień 2017 Odnośnie Krossa w/g mnie: -rama piękna -po zużyciu napędu dokupił bym Tiagrę-4700 10rz i cieszył się fajnym rowerkiem. Odnośnik do komentarza
MZoltowski Napisano 13 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwiecień 2017 Fajne rowery, z przyzwoitą ramą, całkiem dobrym jak na grupę cenową widelcem i fajną geometrią ogólnie. Troszkę ten Claris mnie gryzie, jeśli miałbym wybierać nowy rower, to Vento 3 z 2016 roku na Sorze znajdziesz w podobnej cenie do Vento 2 v. 2017. Kto co lubi, mnie to połączenie czerni i żółtego rozłożyło na łopatki, zdecydowanie się wyróżnia Sama Sora to całkiem fajny osprzęt i do amatorskich zastosowań się nada, miałem, wyjeździłem kilka tys kilometrów, nawet nie musiałem regulować tego za często, kultura pracy w miarę w porządku, przerzucanie pod obciążeniem dawało radę, ogólnie spoko jak na budżet. Co do Claris to nie wiem, nie jeździłem, nie wypowiem się, znam tylko opinie innych kolarzy. Odnośnik do komentarza
GBike Napisano 13 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwiecień 2017 (edytowane) 5 godzin temu, MZoltowski napisał: Troszkę ten Claris mnie gryzie. I słusznie bo nie jest to cud techniki, w/g mnie minusem brak prowadzenia linki przerzutki pod owijką oraz kultura pracy samej klamkomanetki, ale być może to tylko moje skrzywienie . Jak kaska pozwala to pewnie że lepiej kupić coś wyższego. Edytowane 13 Kwiecień 2017 przez GBike Odnośnik do komentarza
Filipo Napisano 13 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 13 Kwiecień 2017 Ja posiadam ów wymieniony rower. Odczucia po przejechaniu jak dotąd kilkuset km-super. Claris działa jak dotąd bez zastrzeżeń nie spodziewałem się ze będzie tak dobrze. Jedyny minus to lekka trudność przy przekładaniu przedniej przerzutki. Nic nie wymieniałem i czuje ze można na nim dużo jeździć i czerpać z tej jazdy przyjemność. Polecam serdecznie. Odnośnik do komentarza
darek8585 Napisano 14 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwiecień 2017 Mam Vento 2.0 z 2016 na Clarisie i jak dotąd żadnych problemów chociaż Sora wyglądała by super ,ale za cenę 1900 zł za nowy rower to jest nieźle zwłaszcza że jest pełna grupa Claris. 1 Odnośnik do komentarza
kolczyk1990 Napisano 14 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwiecień 2017 witam wszyskich 10 maja kupiłem ten rower dużo nie jezdziłem ale póki co wszystko ok . Jest dobrze wykonany żadnych mankamentów nie zauważyłem. pozdrawiam Odnośnik do komentarza
Karol Napisano 14 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwiecień 2017 (edytowane) Dnia 13.04.2017 o 10:13, MZoltowski napisał: Troszkę ten Claris mnie gryzie, jeśli miałbym wybierać nowy rower, to Vento 3 z 2016 roku na Sorze znajdziesz w podobnej cenie do Vento 2 v. 2017. Kto co lubi, mnie to połączenie czerni i żółtego rozłożyło na łopatki, zdecydowanie się wyróżnia Racja i faktycznie ta żółć się wyróżnia, nie wiem jednak czy chciałbym mieć w czasie jazdy przed oczami tak agresywny i dający po oczach kolor, no ale ew. zmiana owijki to nie problem. Edytowane 14 Kwiecień 2017 przez Karol Odnośnik do komentarza
de Villars Napisano 14 Kwiecień 2017 Udostępnij Napisano 14 Kwiecień 2017 (edytowane) Wydaje mi się, że lepiej dołożyć parę stówek i mieć 3.0 na Sorze (a jeszcze lepiej 4.0 na Tiagrze). O osprzęcie Claris raczej słyszałem niezbyt pochlebne opinie. Sam obecnie jeżdżę na używce z mixem osprzętu Sora/Tiagra i te Krossy biorę przyszłościowo pod uwagę. Podoba mi się 4.0, full Tiagra, tylko mnie dziwi że dali kasetę 11-25, 27 zębów mogło by się przydać na cięższych podjazdach. Edytowane 14 Kwiecień 2017 przez de Villars Odnośnik do komentarza
wilk47 Napisano 5 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpień 2017 (edytowane) co myślicie o tym rowerze ? https://www.axel-sport.pl/rower-kross-vento-2.html chciałem kupić jedynke ale podobno 1 nie jest typowa szosówką bo jest tez turystyczna. Ja chce typową szosówkę na której mógłbym jezdzic po 100 km z 2-4 razy w tygodniu wiec dobry bedzie na poczatek kross vento 2 2017 czy dozbierac kase i kupic kross vento 3 2017 ? Edytowane 5 Sierpień 2017 przez wilk47 Odnośnik do komentarza
Gość Napisano 5 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpień 2017 Niżej niż Sora bym nie kupował... Claris ma raczej słabe oceny w sieci. Odnośnik do komentarza
maciek1986pl Napisano 5 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 5 Sierpień 2017 Mam claris w drugiej szosie i muszę powiedzieć że do jazdy rekreacyjnej wystarczał mi, oczywiście po dokładnej regulacji. Odnośnik do komentarza
GBike Napisano 7 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 7 Sierpień 2017 Dnia 5.08.2017 o 14:13, wilk47 napisał: ale podobno 1 nie jest typowa szosówką bo jest tez turystyczna W peletonie zawodowym szosowki Krossa raczej nie zobaczymy. Rama jedynki 2017 wydaje się być identyczna jak dwójki czy trójki wiec nie bardzo wiem o co chodzi z ta turystyką. Wiadomo że różnica w cenie ma swoje odzwierciedlenie w cenie osprzętu i jego jakości . Na najtańszym Torney'u przejechalem 3000 km . Obecnie Na Tiagra-4700 również mam przejechane 3000km. Przewagą Tiagry jest kultura pracy w stosunku do niższej grupy. Paradoksalnie używając niższej grupy można docenić grupę wyższą . Odnośnik do komentarza
wilk47 Napisano 7 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 7 Sierpień 2017 2 minuty temu, GBike napisał: W peletonie zawodowym szosowki Krossa raczej nie zobaczymy. Rama jedynki 2017 wydaje się być identyczna jak dwójki czy trójki wiec nie bardzo wiem o co chodzi z ta turystyką. jeden ze stron poświęcony tematyce rowerowej zrecenzował jedynkę i uznał ze ten rower jest i szosówką, ale taka do 80 km jak i rowerem turystycznym po mieście Odnośnik do komentarza
GBike Napisano 7 Sierpień 2017 Udostępnij Napisano 7 Sierpień 2017 9 godzin temu, wilk47 napisał: jeden ze stron poświęcony tematyce rowerowej zrecenzował jedynkę i uznał ze ten rower jest i szosówką, ale taka do 80 km jak i rowerem turystycznym po mieście Ja rozumiem że Tourney + Formula to totalny budżet, ale bez przesady. Według przytoczonego testera po przekroczeniu magicznych 80 km co ma się stać ? To że nie jeżdżę powyżej 60 km dziennie wynika tylko i wyłącznie z mojego "widzimisie" a nie z ograniczeń sprzętowych. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się