Ostry83 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Witam. To i ja się pochwalę swoją maszyna:) Giant Xtc Advanced 27.5 2016 Rama Carbon Advanced Amortyzator - Fox 32 float performance fit4 skok 100mm Cały osprzet: przerzutka tylna, przednia, hamulce, manetki, kaseta, korba - XT Kierownica, wspornik kierownicy, wspornik siodła - Giant connect Support - Shimano pressfit Obręcze - Giant P-XC 27.5 Opony - schwalbe racing Ralph performance zwijane 1
Leektor Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Swego czasu zastanawialem sie nad kupnem tego modelu ale ostatecznie wyszedl 29ner. Ladny rower.
Ostry83 Opublikowano 4 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2017 W późniejszym czasie chce jeszcze wymienić kierownice i wspornik siodła na carbonowe ale to dalszy temat. Na razie muszę się wziąć za siebie i ja muszę zrzucić trochę kg później będę myślał o rowerze:)
lukeuszlfc Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 17 godzin temu, Ostry83 napisał: W późniejszym czasie chce jeszcze wymienić kierownice i wspornik siodła na carbonowe ale to dalszy temat. Na razie muszę się wziąć za siebie i ja muszę zrzucić trochę kg później będę myślał o rowerze:) Kierownicy się nie opłaca. Za drogo. Lepiej kupić jakiegoś KCNC lub Aerozine za około 200zł i wadze około 200 gram. (pewnie ze 100 gram zejdziesz na kierownicy) Miałem kierownicę chińską, niby jakościowo dobrą, zatrzymałem się raz na drzewie podczas zjazdu na singlach, no i pękła, oryginał też by tego nie wytrzymał. Więc jedna glebka lub dzwon i ponad 500-800zł przepada.
Puncu Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Też mi się wydaje, że kierownica nie ma sensu.Przy jakiejkolwiek glebie pierwsza część jaka uderza o ziemie to kierownica. Szkoda byłoby ją stracić.
Ostry83 Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2017 Tak se właśnie czytam i rzeczywiście bez sensu z ta kierownica. A orientujecie się się czy te obręcze są przystosowane do systemu bezdetkowego?
lukeuszlfc Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 (edytowane) 22 godziny temu, Ostry83 napisał: Tak se właśnie czytam i rzeczywiście bez sensu z ta kierownica. A orientujecie się się czy te obręcze są przystosowane do systemu bezdetkowego? z tego co czytam, to nie. Chciałeś wydać kupe kasy na kierownicę, przeznacz to na koła, fajne obręcze DT. Za około 1000zł wyjdzie zestaw około 1500 gram, na bezdętki. Więc pewnie na kołach, oponach i braku dętek zaoszczędzisz z 800 gram. Edytowane 6 Sierpnia 2017 przez lukeuszlfc
Ostry83 Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Skoro są to warto inwestować w nowe obręcze czy po prostu na tych zrobić bezdętkowe? Obecne są w miarę? Jak inwestować to dajcie jakieś przykłady na jakie. 2 tys na komplet z oponami jak coś chciałbym się zamknąć.
lukeuszlfc Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 16 godzin temu, Ostry83 napisał: Skoro są to warto inwestować w nowe obręcze czy po prostu na tych zrobić bezdętkowe? Obecne są w miarę? Jak inwestować to dajcie jakieś przykłady na jakie. 2 tys na komplet z oponami jak coś chciałbym się zamknąć. https://www.olx.pl/oferta/kola-dt-swiss-27-5-650b-CID767-IDcxaLT.html#ceaf3b3bab opony Specialized FastTrack - nie zużywaja sie szybko, tak jak pisza w testach, leciutkie. Powinieneś się zmieścić w 350-400zł z nimi. Uszczelniacz Stan's NoTubes, na pewno nie polecam Bontragera, nie łatał mi wszystkiego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się