Skocz do zawartości

Giant Xtc Advanced


Ostry83

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. To i ja się pochwalę swoją maszyna:)

Giant Xtc Advanced 27.5 2016

Rama Carbon Advanced

Amortyzator - Fox 32 float performance fit4 skok 100mm

Cały osprzet: przerzutka tylna, przednia, hamulce, manetki, kaseta, korba - XT

Kierownica, wspornik kierownicy, wspornik siodła - Giant connect

Support - Shimano pressfit 

Obręcze - Giant P-XC 27.5

Opony - schwalbe racing Ralph performance zwijane 

20170804_121942.jpg 20170804_122011.jpg 20170804_122019.jpg 20170804_122024.jpg 20170804_122037.jpg 20170804_122051.jpg
  • Pomógł 1
Opublikowano

Swego czasu zastanawialem sie nad kupnem tego modelu ale ostatecznie wyszedl 29ner. Ladny rower. 

Opublikowano

W późniejszym czasie chce jeszcze wymienić kierownice i wspornik siodła na carbonowe ale to dalszy temat. Na razie muszę się wziąć za siebie i ja muszę zrzucić trochę kg później będę myślał o rowerze:)

Opublikowano
17 godzin temu, Ostry83 napisał:

W późniejszym czasie chce jeszcze wymienić kierownice i wspornik siodła na carbonowe ale to dalszy temat. Na razie muszę się wziąć za siebie i ja muszę zrzucić trochę kg później będę myślał o rowerze:)

Kierownicy się nie opłaca. Za drogo. Lepiej kupić jakiegoś KCNC lub Aerozine za około 200zł i wadze około 200 gram. (pewnie ze 100 gram zejdziesz na kierownicy) Miałem kierownicę chińską, niby jakościowo dobrą, zatrzymałem się raz na drzewie podczas zjazdu na singlach, no i pękła, oryginał też by tego nie wytrzymał. Więc jedna glebka lub dzwon i ponad 500-800zł przepada. 

Opublikowano

Też mi się wydaje, że kierownica nie ma sensu.
Przy jakiejkolwiek glebie pierwsza część jaka uderza o ziemie to kierownica. Szkoda byłoby ją stracić.

Opublikowano

Tak se właśnie czytam i rzeczywiście bez sensu z ta kierownica. A orientujecie się się czy te obręcze są przystosowane do systemu bezdetkowego? 

Opublikowano (edytowane)
22 godziny temu, Ostry83 napisał:

Tak se właśnie czytam i rzeczywiście bez sensu z ta kierownica. A orientujecie się się czy te obręcze są przystosowane do systemu bezdetkowego? 

z tego co czytam, to nie. Chciałeś wydać kupe kasy na kierownicę, przeznacz to na koła, fajne obręcze DT. Za około 1000zł wyjdzie zestaw około 1500 gram, na bezdętki. Więc pewnie na kołach, oponach i braku dętek zaoszczędzisz z 800 gram.

Edytowane przez lukeuszlfc
Opublikowano

Skoro są to warto inwestować w nowe obręcze czy po prostu na tych zrobić bezdętkowe? Obecne są w miarę? Jak inwestować to dajcie jakieś przykłady na jakie. 2 tys na komplet z oponami jak coś chciałbym się zamknąć. 

Opublikowano
16 godzin temu, Ostry83 napisał:

Skoro są to warto inwestować w nowe obręcze czy po prostu na tych zrobić bezdętkowe? Obecne są w miarę? Jak inwestować to dajcie jakieś przykłady na jakie. 2 tys na komplet z oponami jak coś chciałbym się zamknąć. 

https://www.olx.pl/oferta/kola-dt-swiss-27-5-650b-CID767-IDcxaLT.html#ceaf3b3bab

 

opony Specialized FastTrack - nie zużywaja sie szybko, tak jak pisza w testach, leciutkie. Powinieneś się zmieścić w 350-400zł z nimi. Uszczelniacz Stan's NoTubes, na pewno nie polecam Bontragera, nie łatał mi wszystkiego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...