triple9 Opublikowano 4 Maja 2021 Opublikowano 4 Maja 2021 Witam, Zamierzam kupić nowy rower (rok produkcji 2020-2021) po nieudanym epizodzie z fullem, wracam do hardtaila. 165cm wzrostu karakana 69kg wagi. Na oku mam: https://www.marinbikes.com/pl/bikes/2021-san-quentin-2 - osobiście to mój faworyt. Amorek mi znany, miałem takiego w fullu w wersji gold. https://nsbikes.com/eccentric-lite-1,343,pl.html - totalnie nie znam marki amortyzatora. Jak półka mniej więcej? Wypada gorzej niż reszta, czy lepiej? https://www.bhbikes.com/en_IE/bikes/mountainbike/sport/expert-5-0 - zaraz po Marinie moja opcja numer 2. Popytałem i ogólne zadowolenie wśród użytkowników. Wymagania odnośnie rowerów: sztywne osie wew. prowadzenie linek dropper - w tym przypadku 1 rower posiada Proszę o radę w kwestii doboru roweru. Konkretnie boję się o napęd, bo za bardzo nie znam się na tej kwestii w sensie nie wiem jaki model lepszy/gorszy. Jeżeli możemy iść tą kategorią. Dodatkowo zależy mi na solidnej podstawie w postaci obręczy, w żadnym z ww rowerów nie wiem które będą solidne i trwałe i w miarę lekkie. Szukałem po forach i na stronach producentów, ale mam wrażenie że przy tej rubryce producent po prostu mocno zaoszczędził i dlatego jeżeli mają to być obręcze "po taniości" to wolę te najsolidniejsze z tej całej trójki. Jeżeli ktoś ma lub miał styczność z tymi rowerkami to proszę o opinie. Kwota jaką mogę przeznaczyć to max 5500 pln. Rower będzie modyfikowany w przyszłości. Obecnie wiem, że ciężko z dostępnością, ale wiem ze źródła że Marin będzie dostępny do końca maja. Pozdrawiam