wiktoria_sn Opublikowano 31 Marca 2021 Opublikowano 31 Marca 2021 (edytowane) Witam, chciałabym Państwa zapytać o radę, czy warto inwestować w ROWER GÓRSKI MTB ST 530 S 27,5" z Decathlonu? https://www.decathlon.pl/p/rower-gorski-mtb-st-530-s-27-5/_/R-p-311716?mc=8555876 Jestem amatorką, a byłby to mój pierwszy rower sportowy. Głównie jeździłabym nim na niedalekie wyprawy, często do lasu. Wcześniej patrzyłam na ROWER GÓRSKI MTB ST 540 27,5", jednak został wyprzedany. Mogę odkupić go od kogoś z OLX, jednak liczę na Państwa dobrą radę. Czy warto inwestować w st 530? 😶 Z góry dziękuję za odpowiedzi HALO HALO, UZUPEŁNIAM: mój wzrost: 169 cena: miło byłoby zamknąć się w 2500, ale wiadomo, że czasem lepiej dołożyć i mieć coś, co nie zepsuje się po miesiącu cel: ścieżki leśne, drogi asfaltowe, drogi polne, jazdy do 3-4 godzin dziennie, ale na pewno więcej niż godzinne Mieszkam w mieście ze ścieżkami rowerowymi, ale mam 20 minut do lasu, więc nie mogę powiedzieć, która nawierzchnia byłaby tą częściej wybieraną Edytowane 31 Marca 2021 przez wiktoria_sn
Rebeliant86 Opublikowano 31 Marca 2021 Opublikowano 31 Marca 2021 Moim zdaniem rower z pełnym zawieszeniem na wycieczki to nie jest dobry wybór. Sam to przerabiałem. Niepotrzebnie będziesz tylko marnować siły na jego wagę. Na wycieczki wszelakie po lesie i po twardym wybrał bym na Twoim miejscu TRIBAN Rower Gravelowy 120 Damski. https://www.decathlon.pl/p/rower-gravelowy-120-damski/_/R-p-328330 i nie bój się kierownicy baranka, szybko się przyzwyczaisz i docenisz 🙂 2