Skocz do zawartości

Linki hamulców oraz przerzutek puścić na całej trasie w pancerzu czy może ciąć jak w oryginale i puszczać gołą linkę

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich "forumowiczów"... w temacie jestem zielony dlatego chcę zasięgnąć opini forumowiczów

WSTĘP

Postanowiłem powrócić do jazdy na rowerze na którym nie poruszałem sie z dobre 15 lat :D, mój staruszek się już nie nadawał do ożycia zresztą zanim bym się dokopał do niego w garażu minęło by trochę czasu... postanowiłem zatem zakupić używkę jak najtaniej po bandzie.... to co mi wpadnie w oko....

I tak kupiłem sobie rowerek za 150zł (tak wiem śmiech na sali) ale do zrobienia... jak go kupowałem byłem trochę do tyłu z tym co się dzieje w "sferze bików" co kupiłem ... MTB DownHill - takie naklejki miał nie wiem czy to marka czy nie... rama łączona amorkiem z tylnym widelcem widelec przedni alu rama z przodu alu... tył widelec stal.. koła wymienione na alu vera alu coś tam 27,5 """. tak wyglądał : (miał zaciski v-ki w ogóle nie pasujące do obręczy kół... zatem zamontowałem tylny szczękowy wymieniając przy okazji zwichrowana tarczę tylna... na zdjęciu pokazane jest jak poprzednik miał zamontowane koło przednie nie ta strona tarczy a czemu bo była 8-ka i haczyła o mocowanie zacisku... no ale ok do rzeczy z tyłu była (i w sumie jedyne co zostało) kaseta 10 shimano i klamko manetki do acury 8 biegowej i tył przerzutka ...

(w skrócie co było w trakcie zakupu:

1 .rowerka hamulców  (szczęk... zacisków) brak... tarcze hamulcowe zwichrowane prawie o centymetr...
2. z przodu przerzutka shimano FD-TY10 (tak do 6-7 biegowej kasety obsluga do 42zebów)
3. korba FC-TY33
4. tył kaseta cs-hg50-10
5. tył przerzutka RD-M340
6. klamko manetki ST-EF29
7. koła 27.5 VERA TERRA 6160 Aluminium  
8. łańcuch HG40
9. kierownica zoom
10. przedni widelec tak zamalowany ze nie znam marki
11. przejscie i grzybek do kierownicy diamond.....
Tak widać pełęn nie kompatybilny misz masz