Zawada Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Witam! Wymieniłem ostatnio łańcuch na nowy i pojawił się problem, mianowicie gdy mocniej depnę na 3/4/5/6 łańcuch przeskakuje, ale nie tak jakby się "uślizgnął" na kasecie, tylko próbował zmienić pozycję na inną koronkę i natychmiast wracał na swoje miejsce. Udało mi się wychwycić moment tego przeskoku i przestać pedałować, zatrzymałem się, schodzę z roweru i patrze co jest nie tak, zobaczyłem że końcówka łańcucha była położona na zębach jak w trakcie zmiany przełożenia. Jestem zielony w tym temacie, ale na moje oko kaseta nie jest jakoś zjechana. Coś jest nie tak z przerzutką lub kasetą, czy to się musi po prostu "dotrzeć" do siebie? Poprzedni łańcuch to HG-53, a ten to KMC X9.73, suwmiarka wskazuje, że szerokość zewnętrzna jest taka sama, ale czy samo wyprofilowanie (mam na myśli tego "X"-sa) może mieć jakiś wpływ?
hanus Opublikowano 27 Lipca 2017 Opublikowano 27 Lipca 2017 Ile km zrobiłeś na poprzednim łańcuchu? Sprawdzałeś rozciąganięcie przymiarem? Zdjecie strasznie słabe nic na nim nie widzę, przez tel. Ale według mnie kaseta jest zjechana przez poprzedni łańcuch. Ja hg 53 rozciągnąłem w 800 km, a nie depcze jakoś mocno po korbie
Zawada Opublikowano 27 Lipca 2017 Autor Opublikowano 27 Lipca 2017 7 minut temu, hanus napisał: Ile km zrobiłeś na poprzednim łańcuchu? Sprawdzałeś rozciąganięcie przymiarem? Zdjecie strasznie słabe nic na nim nie widzę, przez tel. Ale według mnie kaseta jest zjechana przez poprzedni łańcuch. Ja hg 53 rozciągnąłem w 800 km, a nie depcze jakoś mocno po korbie Nie wiem ile zrobiłem, ale był wyciągnięty o 0.75%, 1.0 jeszcze nie wpadał. To chyba wina telefonu, u mnie też jest nie wyraźne, ale na kompie jest normalne.