Skocz do zawartości

Tabou Blade 3.0 29 2020. Acera, Alivio, SLX - czy warto kupić?

Damiano_BB
Przejdź do rozwiązania Rozwiązane przez SzajBajk,

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Nie znam się za bardzo na rowerach, moje pojęcie jest raczej takie na ile coś przeczytałem na forach i pooglądałem yt. Szukam jakiegoś roweru i na asfalt i od czasu do czasu na górskie szlaki, ale bez szaleństwa. Mieszkam w Beskidach więc ogólnie można spokojnie pojeździć po górach. Będąc w sklepie sprzedawca polecał mi coś takiego:

https://swiatrowerow.com.pl/tabou-blade-3-0-2020.html

a80460b6f73f0d0b47063fb46ac7c4df.jpg

Osprzętowo nie wygląda to chyba najgorzej, ale o firmie ciężko cokolwiek znaleźć poza tym że jako tako Nasza rodzima. 

Ktoś, coś doradzi? Może jakieś inne propozycje? 

Z góry dziękuję i pozdrawiam

• Administrator
  • Rozwiązanie
Opublikowano

Osprzętowo po prostu nie jest zły, choć nie wiem, skąd oni jeszcze wygrzebali takie "stare" komponenty. Porównaj go sobie z polecanymi w tej kategorii: 

Opublikowano (edytowane)

Czytam, przeglądam, porównuję i mam coraz większy mętlik w głowie. Patrzę też pod kątem dostępności rowerów w mojej okolicy, bo wiadomo że dobrze jest się przymierzyć do roweru a nie kupować online, a z tym nie jest super. Ogólnie wiadomo że w obecnym sezonie jest ciężko dlatego akurat taki rower wpadł mi w oko no i taki doradzali w sklepie. 

Czy te "stare" komponenty dyskwalifikują taki rower za takie pieniądze? 

Gdzieś wyczytałem że korba zamontowana w tym rowerze jest to "boost" jak to się ma w takim razie do tej ramy i reszty osprzętu? 

Pozdrawiam 

Edytowane przez Damiano_BB
Opublikowano
W dniu 4.03.2021 o 09:10, Damiano_BB napisał: