Skocz do zawartości

Tabou Gravo 1 - opinie.

Zybi1982

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów. 

Jestem początkującym cyklista tzn .jeździłem wcześniej oczywiście rowerami ale głównie były to turystyki na metalowej ramie ,dużych kołach, z reguły amortyzowana rama i widelec,czyli taki rower do przemieszczania się w sezonie na działkę i spowrotem,dystans ok 10km,czasem troche więcej po mieście typowo ścieżki rowerowe.Chce to zmienić tzn przesiąść się na coś innego,nowego,lżejszego żeby robić ten dystans większy.Z zawodu jestem kierowca zawodowym i niestety w tygodniu troche slabo z tym bicyklingiem ale weekendy jak najbardziej.Bylem u mnie w mieście w kilku sklepach z rowerami najpierw bylem nastawiony na mtb lecz odradzano mi ze względu na teren po którym chce się poruszać.Polecono mi albo jakiegoś krossa albo gravela ze względu na teren w jakim bede jeździł,głównie ścieżki rowerowe i jakieś szutrowki w lesie.Budzet jaki posiadam to 3000.Bardziej nakłaniają mnie na gravela Tabou gravo 1 kosztuje 2800 dość dobry osprzęt jak za te pieniądze, gwarancja na rame dożywotnio i na osprzęt 3lata lub ewentualnie jakiś cross których w tym budrzecie jest sporo do wyboru.Bardziej przemawia za mną ten gravel czy ktoś ma jakas wiedzę na jego temat?czy może jednak jakiś crossowy rowerek.?

Pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedzi

Opublikowano

Również brałem pod uwagę rower GRAVO 1.0 albo 2.0 , ale raczej odpuszczę sobie. Napisałem do producenta maila z prośbą o wymiary ramy. W odpowiedzi nie dostałem rysunku, tak jak to mają inni producenci na stronach, tylko pytanie o jakie konkretnie mi wymiary chodzi. Poprosiłem o TT - długość ramy oraz o ST - długość rury podsiodłowej, w odpowiedzi dostałem:

480mm - TT 543, EFFECTIVE TT 560

530mm - TT 560, EFF 574

580mm - TT 576, EFF 589

Mało informacji i jakoś nie przekonali mnie do siebie, tym bardziej że kupowałbym przez internet. Z drugiej strony kusi żeby sprawdzić co to jest :-)

• 2 miesiące temu...