michael rc viedos Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Cześć Wczoraj, z ciekawości zajrzałem, i okazuje się, że mam problem z tylnim kołem, a dokładniej z trzema rzeczami z nią związanymi. Po pierwsze, opona w rowerze była strasznie wycentrowana, lecz koło nie. Być morze to było skutkiem kolejnego problemu. Kolejny problem dotyczy wolnobiegu. Jak zakręcę kołem, wolnobieg się wajcha na boki. nie tak bardzo ale jest to w miarę widoczne. i myśle że to też jest skutkiem kolejnego problemu. kolejny problem tyczy się przerzutki. nawet dobrze wyregulowana, lekko ociera o następną zębatkę w wolnobiegu. byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. wystarczy mi by ktoś napisał jak naprawić problem z wajchaniem się wolnobiegu, ponieważ koło założyć dam radę, a jak się problem z wolnobiegiem naprawi, przerzutki też będą dobrze chodzić.
Gość Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Mało precyzyjny ten post... Co to za koło, o co Ci chodzi ze stwierdzeniem, że koło nie jest wycentrowane a opona była wycentrowana... Jeśli to dotyczy roweru z avatara, to wątpię byś miał wolnobieg. Raczej kasetę.
michael rc viedos Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 12 minut temu, SpiderMAN napisał: Co to za koło, o co Ci chodzi ze stwierdzeniem, że koło nie jest wycentrowane a opona była wycentrowana... Jeśli to dotyczy roweru z avatara, to wątpię byś miał wolnobieg. Raczej kasetę. rower niesety nie z awatara, lecz taki mały rower na kołach 24. i chodzi o to, że koło jest równe i się nie buja, a opona tak.
Gość Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 No to jest źle założona opona, na 100%, trzeba nieco spuścić powietrze i poprawić jej ułożenie przy rantach. Dopompować i powinno być lepiej. Co do wolnobiegu, to był już taki temat, na 99% jest skrzywiony korpus piasty.
michael rc viedos Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 3 minuty temu, SpiderMAN napisał: Co do wolnobiegu, to był już taki temat, na 99% jest skrzywiony korpus piasty. a jest to jakiś wielki problem?
Gość Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Oprócz tego, że będzie tak się bujać i w końcu może się coś urwać to nie.
michael rc viedos Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 4 minuty temu, SpiderMAN napisał: Oprócz tego, że będzie tak się bujać i w końcu może się coś urwać to nie. a dokładniej, co urwać?
Gość Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Wolnobieg, pęknie korpus piasty, a co za tym idzie rozpadnie się koło. Ja tak za dzieciaka miałem w moim pierwszym rowerze z przerzutkami jakim był Romet Mustang.
michael rc viedos Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 7 minut temu, SpiderMAN napisał: Wolnobieg, pęknie korpus piasty, a co za tym idzie rozpadnie się koło. Ja tak za dzieciaka miałem w moim pierwszym rowerze z przerzutkami jakim był Romet Mustang. a jakaś naprawa jest możliwa?
Gość Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Wymiana piasty, ale lepiej wymienić całe koło.
michael rc viedos Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 1 minutę temu, SpiderMAN napisał: Wymiana piasty, ale lepiej wymienić całe koło. aha, dzęki za pomoc jeszcze ostatnie pytanie. jakie są skutki tej krzywej opony?
Gość Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Bicie koła, szybsze zużycie bieżnika... Jak dziękujesz to serduchem pod moimi postami...
michael rc viedos Opublikowano 25 Lipca 2017 Autor Opublikowano 25 Lipca 2017 11 godzin temu, SpiderMAN napisał: Jak dziękujesz to serduchem pod moimi postami... poszło
Matthew B Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 SpiderMAN a może być to przyczyna krzywej osi? Miałem taką sytuację zarówno na piaście z kulkami jak i łożyskowanej.. zawsze bagatelizowałem ten problem gdyż nie miał większego wpływu na zmianę biegów a raczej nie oszczędzałem tylnego koła przy szybkich najazdach czy dropach. Cytuj Wolnobieg, pęknie korpus piasty, a co za tym idzie rozpadnie się koło. czy może być aż tak tragicznie ?
egzo23 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 Opublikowano 12 Sierpnia 2017 SpiderMAN a może być to przyczyna krzywej osi? Miałem taką sytuację zarówno na piaście z kulkami jak i łożyskowanej.. zawsze bagatelizowałem ten problem gdyż nie miał większego wpływu na zmianę biegów a raczej nie oszczędzałem tylnego koła przy szybkich najazdach czy dropach. Wolnobieg, pęknie korpus piasty, a co za tym idzie rozpadnie się koło. czy może być aż tak tragicznie ? Oś się kręci niezależnie od wolnobiegu na zapadkach. Także nie. Będzie to doskonale widać na zdjętym kole jak zakręcisz wolnobiegem w tył. Będzie widać, że to on chodź a nie oś. Chyba, że krzywa oś, to wtedy oś będzie się bujać, a nie wolnobieg. W piascie kasetowej natomiast oś może mieć wpływ na bęben. Każda piasta jest łożyskowana. Piasta z kulkami, to piasta na łożyskach kulkowych. A jak ma kartridże, to na łożyskach maszynowych ( w nich też są kulki) Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się