john4ever Opublikowano 26 Grudnia 2020 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Cześć wszystkim, Niedawno zamówiłem online Cannondale Synapse 105 (2021). Kiedy przyjechał i obejrzałem rower, od razu zauważyłem, że tylnie biegi nie chodza tak jak trzeba (Shimano 105 RD7000). Pomyślałem - hej zresetuję i wyreguluje. Bez względu na to, co próbowałem, dochodze do punktu wyjsciowego, w którym połowa biegów pracuje płynnie, a reszta nie. Jak mam wyregulowany dol I przerzucam do gory to najlzejsze zebatki chca przeskakiwac wyżej, wiec luzuje linkę - najłatwiejsze zebatki pracuja dobrze, ale gdy schodze w stronę najciezszej zębatki, na 3. i 2. zębatce rozlega się klikanie - zauważyłem, że łańcuch próbuje złapać zębatke wyżej. Nie mam dużego doświadczenia z kasetami 11-biegowymi (Shimano 105, 11-34, 11-biegowe), więc odeslalem rower. Wyjaśnilem mechanikowi co sie dzieje, że przerzutka nie działa płynnie na całej kasecie. Przyslali mi rower kilka dni później z informacją, że wymienili hak i teraz jest w porządku ... ale problem nadal istnieje. To samo. Czy tak ma byc? Czy jak zaczne jezdzic to sie to 'dotrze'? Rower jest zupełnie nowy i nigdy go nie używałem. Co może być problemem? Kaseta? Przerzutka tylnia? Łańcuch?
remigiusz Opublikowano 26 Grudnia 2020 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Szajbajk ma film o ustawianiu przerzutki. Oglądałeś? Ilość biegów nie ma znaczenia, każdą grupę ustawia się tak samo.
bombka Opublikowano 26 Grudnia 2020 Opublikowano 26 Grudnia 2020 Sprawdź długość łańcucha, odepnij linkę od tylnej przerzutki, ustaw dobrze skrajne położenia, na małej zębatce łancuch ma pracować płynnie, podepnij linkę i doreguluj przerzutkę.
Accent_Szaj Opublikowano 26 Grudnia 2020 Opublikowano 26 Grudnia 2020 8 godzin temu, john4ever napisał: Co może być problemem? Kaseta? Przerzutka tylnia? Łańcuch? Najprawdopodobniej hak,lecz skoro wymienili, to może być kaseta. Zrób zdjęcia, a najlepiej film