Skocz do zawartości

Opony - system bezdętkowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siema mam pytanie bo zakupiłem sobie rower i chce w nim zamontowac system bezdentkowy wytłumaczy mi ktos o co w nim chodzi ? Bo sie zastanawiam czy powiecmy przebije mi sie opona  to czy dalej moge na niej dawac czy co sie tam stanie ?

Edytowane przez Matt
Opublikowano

Zapoznaj się z filmami na YouTube. Temat często poruszany. Jeżeli nadal będziesz miał wątpliwości to pisz śmiało ;) 

 

 

 

Opublikowano

Dzk obejrzalem je wszystkie ale tam nie  opisano co robic jak sie opona przebije zmenic ją czy co moze jeździc dalej?

 

Opublikowano

Jeżeli przebicie jest małe to mleczko je uszczelki i jeździsz dalej ( po to się robi system tubeless ). Jeżeli się mocno przetnie to trzeba wymienić na nową.

Opublikowano
Jeżeli przebicie jest małe to mleczko je uszczelki i jeździsz dalej ( po to się robi system tubeless ). Jeżeli się mocno przetnie to trzeba wymienić na nową.

Lub założyć specjalną łate.

Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Na każde koło można założyć bezdętkową oponę czy muszą być specjalne?

Też chetnie bym przeszedł na ten system tylko czy to nie wiąże się z wymianą koła

 

Opublikowano

A jacy sa faworyci jeśli chodzi o niedrogie i lekkie opony, w miarę uniwersalne (teren u asfalt)?

Na razie myślę o Racing Ralph Performance, co jeszcze polecacie? Byle w miarę lekko i nie za drogo. 

Opublikowano
2 godziny temu, Beyor napisał:

A jacy sa faworyci jeśli chodzi o niedrogie i lekkie opony, w miarę uniwersalne (teren u asfalt)?

Generalnie system bezdętkowy do szosy jest drogi i nie ma dużego wyboru. Przykładem, jednym z niewielu jest Schwalbe One Evo, która kosztuje 200 zł.

Opublikowano

teoretycznie obręcz jak i opona powinna być TLR ale każdą obręcz idzie okleić taśmą żeby ją uszczelnić a opony - zwijana ma miększą stopkę więc lepiej siada na obręczy, są tacy co i zrobili tubeles na drutowej ale to już loteria

Opublikowano

Jeśli obręcz nie jest przystosowana do systemu bezdętkowego (i nie mam tu na myśli oklejania taśmą otworów na nyple) to najlepiej sprawdzić czy ktokolwiek próbował to zrobić na obręczy jaka Cię interesuje. Bywa tak, że ranty trzymające stopkę opony nie dają rady przy systemie bezdętkowym. Nie trzymają i opona przy byle krzywiźnie pluje mlekiem i schodzi ciśnienie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...