knot123 Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 (edytowane) Siema mam pytanie bo zakupiłem sobie rower i chce w nim zamontowac system bezdentkowy wytłumaczy mi ktos o co w nim chodzi ? Bo sie zastanawiam czy powiecmy przebije mi sie opona to czy dalej moge na niej dawac czy co sie tam stanie ? Edytowane 24 Lipca 2017 przez Matt
Matt Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Zapoznaj się z filmami na YouTube. Temat często poruszany. Jeżeli nadal będziesz miał wątpliwości to pisz śmiało
knot123 Opublikowano 24 Lipca 2017 Autor Opublikowano 24 Lipca 2017 Dzk obejrzalem je wszystkie ale tam nie opisano co robic jak sie opona przebije zmenic ją czy co moze jeździc dalej?
artfal Opublikowano 24 Lipca 2017 Opublikowano 24 Lipca 2017 Jeżeli przebicie jest małe to mleczko je uszczelki i jeździsz dalej ( po to się robi system tubeless ). Jeżeli się mocno przetnie to trzeba wymienić na nową.
egzo23 Opublikowano 25 Lipca 2017 Opublikowano 25 Lipca 2017 Jeżeli przebicie jest małe to mleczko je uszczelki i jeździsz dalej ( po to się robi system tubeless ). Jeżeli się mocno przetnie to trzeba wymienić na nową.Lub założyć specjalną łate.Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
irek76 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Na każde koło można założyć bezdętkową oponę czy muszą być specjalne? Też chetnie bym przeszedł na ten system tylko czy to nie wiąże się z wymianą koła
Beyor Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 A jacy sa faworyci jeśli chodzi o niedrogie i lekkie opony, w miarę uniwersalne (teren u asfalt)? Na razie myślę o Racing Ralph Performance, co jeszcze polecacie? Byle w miarę lekko i nie za drogo.
lala_man Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 2 godziny temu, Beyor napisał: A jacy sa faworyci jeśli chodzi o niedrogie i lekkie opony, w miarę uniwersalne (teren u asfalt)? Generalnie system bezdętkowy do szosy jest drogi i nie ma dużego wyboru. Przykładem, jednym z niewielu jest Schwalbe One Evo, która kosztuje 200 zł.
trollu Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 teoretycznie obręcz jak i opona powinna być TLR ale każdą obręcz idzie okleić taśmą żeby ją uszczelnić a opony - zwijana ma miększą stopkę więc lepiej siada na obręczy, są tacy co i zrobili tubeles na drutowej ale to już loteria
Franz Mauer Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Opublikowano 27 Sierpnia 2017 Jeśli obręcz nie jest przystosowana do systemu bezdętkowego (i nie mam tu na myśli oklejania taśmą otworów na nyple) to najlepiej sprawdzić czy ktokolwiek próbował to zrobić na obręczy jaka Cię interesuje. Bywa tak, że ranty trzymające stopkę opony nie dają rady przy systemie bezdętkowym. Nie trzymają i opona przy byle krzywiźnie pluje mlekiem i schodzi ciśnienie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się