Skocz do zawartości

Specialzed Sirrus[zimowy projekt]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, wpadł w moje ręce Specialized Sirrus, od roku nic nie zbudowałem więc szybka decyzja i już na warsztacie. Wszystko z tego roweru zostało sprzedane i finalnie rama wyszła za grosze. Reszta osprzętu na półkach w piwnicy więc zaczynamy. 

IMG_20201220_155120.jpg

Wiedziałem że w końcu się przydadzą

 

IMG_20201220_162309.jpg

Szybki montaż i po 1.5h gotowy na testy. Jeżeli geometria podejdzie to wiedzie coś na hydraulice.

 

IMG_20201220_175454.jpg IMG_20201220_175516.jpg

 

Dawca Specialized Sirrus Alloy Disc

Rama: Specialized A1 SL Premium Aluminum

Widelec: Steel

 

Klamkomanetki Shimano Claris.

Korba  Shimano Sora FC-3550 46/34 + Accent BB-EX-PRO

Przednia przerzutka Shimano Claris. 

Tylna przerzutka Shimano Claris + kółeczka Tacx

Kaseta Sunrace CSR86

Łańcuch Sunrace CNM89

 

Przednia piasta  NOVATEC NT-D041SB

Tylna piasta NOVATEC NT-D042SB

Obręcze i szprychy DT SWISS R 460 DISC + Cn Spoke 2-1.8-2

Opony: Vittoria Terreno Zero zamleczone

 

Hamulce mechaniczne Tektro MD-C550

Tarcze Shimano SM-RT 66

 

Siodło Specialized.

Sztyca podsiodłowa aluminiowa Specialized.

Wspornik kierownicy aluminiowy Specialized .

Kierownica aluminiowa Marin.

Stery zintegrowane maszynowe .

Linki ii pancerze Shimano

Pedały Shimano XT

 

Poprzednie

 

Edytowane przez zuczek222
  • Lubię to! 2
Opublikowano (edytowane)

Dziś szybkie 25km, geometria pasuje więc zostaje. Pewnie zaraz wleci cos na hydraulice. Największe rozczarowanie to klocki, są dużo gorsze na starcie niż żywica od Sh. Dam im jeszcze 50 km. i zobaczymy.

IMG_20201224_102334.jpg IMG_20201224_102343.jpg IMG_20201224_102354.jpg

Edytowane przez zuczek222
  • Lubię to! 2
Opublikowano

Co spowodowało że zdecydowałeś się na zmianę four corners?

Opublikowano

4C po prostu mi się znudził, więc wystawiłem z ciekawości ramę i się szybko sprzedała.   

Opublikowano

Z ciekawości porównywales wage speca do Marinow?

Opublikowano (edytowane)

Niestety nie, ale raczej tej klasy rowery Marin(stal+stal) i Specialized (aluminium+stal) nie składa się dla wagi tylko wytrzymałości. Oba to budżetowe projekty na dojazd do pracy, raczej patrzę na wytrzymałość i tani serwis.

Edytowane przez zuczek222
Opublikowano

Dziś znowu pojeżdżone, chyba zostawię obecny napęd i dam tylko nowe linki i pancerze bo trochę szkoda ładować w codziennego pomykacza. 

Cytat

 

 

1609081607381.jpg
Opublikowano

Jakim jest Twój główny rower tzn niecodzienny pomykacz o ile mogę spytać 

Opublikowano

Ostatni nie codzienny Cannondale Caad 5, sprzedałem bo nie miałem czasu go używać. Niestety w ciepłych miesiącach pracuje dużo i na rowerze mam czas tylko dojeżdżać do pracy. Nie jest źle bo to 40km dziennie. Szkoda mi drogiego sprzętu na to, bo zostawiam go kilka razy w tygodniu pod siłownią. 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Rower zaczął jezdzić głównie po mieście i baranek średnio się sprawdza. Rower zostanie przebudowany, i zostanie zamontowana prosta kiera, reszta w dziale fitness.

Opublikowano

Dziś małe testy, prosta kierownica dużo wygodniejsza na miasto niż baranek. 

IMG_20210110_113956.jpg IMG_20210110_114001.jpg IMG_20210110_114007.jpg IMG_20210110_114012.jpg IMG_20210110_114019.jpg
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Fajny projekt wyszedł, kolorystycznie też dobrze ze sobą współgra. Po zmianie kierownicy z baranka na flat bar jest większa zauważalna różnica w średnich prędkościach w tego typu rowerze? Głównie chodzi o porównanie z chwytem dolnym i za klamki.

Opublikowano

Na trasie pewnie coś bym stracił na prędkości bo pozycja bardziej się wyprostowała. Na mieście mam odwrotne wrażenie, pewny uchwyt pozwala na więcej, dolnego i tak nie używałem bo ciągle na łapach ręce spoczywały więc baranek i tak trącił swoje plusy. Podsumowując jestem bardzo zadowolony ze zmiany na prosta kierownicę. 

  • 1 rok później...
Opublikowano (edytowane)

Rower dalej cieszy i nabija km, wskoczył napęd Tiagra 1x10 zamiast Zee gdyż w zetce drażniła mnie toporność zmiany biegów. Wpadły też oponki szosowe Duro, błotniki na stałe SKS i rewelacyjne siodełko Ergon SM, oraz blat 42 zamiast 38.

 

1643467877598.jpg 1643467877583.jpg 1643467877591.jpg 1643467877612.jpg 1643467877606.jpg 1643467877609.jpg Edytowane przez zuczek222

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...