Broczus Opublikowano 12 Grudnia 2020 Opublikowano 12 Grudnia 2020 Cześć, Jestem początkującym w świecie rowerowym, chciałem ostatnio zainwestować w trenażer rolkowy. Niestety pracuje praktycznie codziennie od rana do wieczora i na taką rozrywek mógłbym pozwolić sobie tylko nocą. Ponownie niestety, mam w domu półtora roczna dziewczynkę, więc mój trenażer musiał by być naprawdę cichutki. Czy znajdę takiego na rynku? Pozdrawiam. PS. Moim celem jest schudnąć, czy to w ogóle dobry pomysł? Włączyć sobie serial i lecieć tak co wieczór przez półtora godziny przed spaniem? Dziękuję za pomoc!
tadzikpl Opublikowano 13 Grudnia 2020 Opublikowano 13 Grudnia 2020 Nawet najcichszy rolkowy co najwyżej nie będzie strasznie głośny, plus wibracje od kół. Z takimi ograniczeniami tylko direct drive. I tak, da się schudnąć, choć i tak sukcesu szukałbym w odpowiednich nawykach żywieniowych