pawellabedz Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Czy ktoś miał do czynienia z tymi oponami ? Albo ewentualnie jest ktoś w stanie polecić fajną szybką oponkę ? I dużo różnicy jest w szybkości między 1.95 a 2.10 ?
pawellabedz Opublikowano 3 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2020 1 minutę temu, PrzeLuka napisał: Wystarczy policzyć... No sorry ale niestety jestem laikiem w odczytywaniu wyników rowerowych wyliczeń 😛 także powiesz mi co będzie znaczył wynik ?
Gość Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opublikowano 3 Grudnia 2020 To jest matematyka a nie rowerowe wyliczenia. 1,95" x 2,54 cm = 4,953 cm czyli prawie 50 mm. Trudne?
vdcmike Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Użytkowałem pace w najtańszej wersji zwijanej. Oponą świetna i trwała w łatwy teren typu szutry, ubite leśne single itp. W cięższym terenie brakuje podparcia bocznego. Nie lubi się z błotem.
pawellabedz Opublikowano 3 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2020 34 minuty temu, vdcmike napisał: Użytkowałem pace w najtańszej wersji zwijanej. Oponą świetna i trwała w łatwy teren typu szutry, ubite leśne single itp. W cięższym terenie brakuje podparcia bocznego. Nie lubi się z błotem. A znasz dobrą oponę tego typu ?
PawelDGL Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Pace bardzo małe opory toczenia poradzi sobie w małym błocie. Mam i polecam wszystko zależy do czego chcesz używać. Ja mam 29x2,10 zalane mlekiem.
vdcmike Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opublikowano 3 Grudnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, pawellabedz napisał: A znasz dobrą oponę tego typu ? Tzn. jakiego typu? Bardziej wszechstronne są RaceKingi, pod kątem jazdy w błocie po kostki są Forecastery, Beavery czy MudKingi, w kamienisty/korzeniasty i luźny teren MountainKingi. Na twardym, kamienistym podłożu spisują się świetnie NobbyNic, ale w delitaknie mokrym, drobniejszym szutrze łapią opory jakby jechało się rykszą z 5 pasażerów. Edytowane 3 Grudnia 2020 przez vdcmike
pawellabedz Opublikowano 3 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2020 5 minut temu, vdcmike napisał: Tzn. jakiego typu? Bardziej wszechstronne są RaceKingi, pod kątem jazdy w błocie po kostki są Forecastery, Beavery czy MudKingi, w kamienisty/korzeniasty i luźny teren MountainKingi. Na twardym, kamienistym podłożu spisują się świetnie NobbyNic, ale w delitaknie mokrym, drobniejszym szutrze łapią opory jakby jechało się rykszą z 5 pasażerów. Mam nobby nici ale bardziej wolę maxxisy łatwiej się je montuje a zastosowanie miejsko/uliczne
vdcmike Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Na łatwość montażu w dużym stopniu wpływa typ opony. Te TLR oraz do obręczy bezrantowych zawsze spasowane są ciasno.
pawellabedz Opublikowano 3 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2020 Teraz, vdcmike napisał: Na łatwość montażu w dużym stopniu wpływa typ opony. Te TLR oraz do obręczy bezrantowych zawsze spasowane są ciasno. Chodzi mi o to że schwalbe strasznie ciężko naprostować 😛 jesli wiesz o co mi biega 😛 w sensie że jak się nie ustawi tak zawsze delikatne bicie na boki ma
vdcmike Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opublikowano 3 Grudnia 2020 Opony tej marki generalnie bywają krzywe. Kwestię idealnego wstrzelenia gumy w rant proponuję ogarnąć smarem do rantów stosowanym w zakładach wulkanizacyjnych (co nie zmienia faktu, że krzywa opona zawsze taka pozostanie). Dostałem kiedyś taką 5kg puszkę tego od znajomego co prowadzi serwis ogumienia samochodowego (taka zielona, dosyć gęsta maź/pasta, doskonale zmywalna wodą). Skuteczność tego jest wielokrotnie lepsza niż wszystkich "chałupniczych" metod z płynem do naczyń, mydłem itp. jak również lepsza niż dedykowane/rowerowe specyfiki sprzedawane w tym celu. Oporne opony włażą przy ciśnieniu poniżej 2bar.
pawellabedz Opublikowano 3 Grudnia 2020 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2020 6 minut temu, vdcmike napisał: Opony tej marki generalnie bywają krzywe. Kwestię idealnego wstrzelenia gumy w rant proponuję ogarnąć smarem do rantów stosowanym w zakładach wulkanizacyjnych (co nie zmienia faktu, że krzywa opona zawsze taka pozostanie). Dostałem kiedyś taką 5kg puszkę tego od znajomego co prowadzi serwis ogumienia samochodowego (taka zielona, dosyć gęsta maź/pasta, doskonale zmywalna wodą). Skuteczność tego jest wielokrotnie lepsza niż wszystkich "chałupniczych" metod z płynem do naczyń, mydłem itp. jak również lepsza niż dedykowane/rowerowe specyfiki sprzedawane w tym celu. Oporne opony włażą przy ciśnieniu poniżej 2bar. Dzięki ale właśnie wolę maxxisy bo na pierwszych oponach maxxisa jeździło mi się dobrze ale to były maxxisy przedpotopowe 😛 teraz w drugim rowerze mam crossmarki ale już miałem na nim trzy wywrotki starczy liść mokro troszkę oblodzenia i już gleba więc chcę szybkie a zarazem dość przyczepne oponki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się