Skocz do zawartości

Maxxis pace


pawellabedz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś miał do czynienia z tymi oponami ? Albo ewentualnie jest ktoś w stanie polecić fajną szybką oponkę ? I dużo różnicy jest w szybkości między 1.95 a 2.10 ?

Opublikowano
1 minutę temu, PrzeLuka napisał:

Wystarczy policzyć... 

No sorry ale niestety jestem laikiem w odczytywaniu wyników rowerowych wyliczeń 😛 także powiesz mi co będzie znaczył wynik ?

Opublikowano

To jest matematyka a nie rowerowe wyliczenia.

1,95" x 2,54 cm = 4,953 cm czyli prawie 50 mm.

Trudne?

Opublikowano

Użytkowałem pace w najtańszej wersji zwijanej. Oponą świetna i trwała w łatwy teren typu szutry, ubite leśne single itp. W cięższym terenie brakuje podparcia bocznego. Nie lubi się z błotem.

Opublikowano
34 minuty temu, vdcmike napisał:

Użytkowałem pace w najtańszej wersji zwijanej. Oponą świetna i trwała w łatwy teren typu szutry, ubite leśne single itp. W cięższym terenie brakuje podparcia bocznego. Nie lubi się z błotem.

A znasz dobrą oponę tego typu ?

Opublikowano

Pace bardzo małe opory toczenia poradzi sobie w małym błocie. Mam i polecam wszystko zależy do czego chcesz używać.

Ja mam 29x2,10 zalane mlekiem.

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, pawellabedz napisał:

A znasz dobrą oponę tego typu ?

Tzn. jakiego typu? Bardziej wszechstronne są RaceKingi, pod kątem jazdy w błocie po kostki są Forecastery, Beavery czy MudKingi, w kamienisty/korzeniasty i luźny teren MountainKingi. Na twardym, kamienistym podłożu spisują się świetnie NobbyNic, ale w delitaknie mokrym, drobniejszym szutrze łapią opory jakby jechało się rykszą z 5 pasażerów.

Edytowane przez vdcmike
Opublikowano
5 minut temu, vdcmike napisał:

Tzn. jakiego typu? Bardziej wszechstronne są RaceKingi, pod kątem jazdy w błocie po kostki są Forecastery, Beavery czy MudKingi, w kamienisty/korzeniasty i luźny teren MountainKingi. Na twardym, kamienistym podłożu spisują się świetnie NobbyNic, ale w delitaknie mokrym, drobniejszym szutrze łapią opory jakby jechało się rykszą z 5 pasażerów.

Mam nobby nici ale bardziej wolę maxxisy łatwiej się je montuje a zastosowanie miejsko/uliczne

Opublikowano

Na łatwość montażu w dużym stopniu wpływa typ opony. Te TLR oraz do obręczy bezrantowych zawsze spasowane są ciasno.

Opublikowano
Teraz, vdcmike napisał:

Na łatwość montażu w dużym stopniu wpływa typ opony. Te TLR oraz do obręczy bezrantowych zawsze spasowane są ciasno.

Chodzi mi o to że schwalbe strasznie ciężko naprostować 😛 jesli wiesz o co mi biega 😛 w sensie że jak się nie ustawi tak zawsze delikatne bicie na boki ma

Opublikowano

Opony tej marki generalnie bywają krzywe. Kwestię idealnego wstrzelenia gumy w rant proponuję ogarnąć smarem do rantów stosowanym w zakładach wulkanizacyjnych (co nie zmienia faktu, że krzywa opona zawsze taka pozostanie). Dostałem kiedyś taką 5kg puszkę tego od znajomego co prowadzi serwis ogumienia samochodowego (taka zielona, dosyć gęsta maź/pasta,  doskonale zmywalna wodą). Skuteczność tego jest wielokrotnie lepsza niż wszystkich "chałupniczych" metod z płynem do naczyń, mydłem itp. jak również lepsza niż dedykowane/rowerowe specyfiki sprzedawane w tym celu. Oporne opony włażą przy ciśnieniu poniżej 2bar.

Opublikowano
6 minut temu, vdcmike napisał:

Opony tej marki generalnie bywają krzywe. Kwestię idealnego wstrzelenia gumy w rant proponuję ogarnąć smarem do rantów stosowanym w zakładach wulkanizacyjnych (co nie zmienia faktu, że krzywa opona zawsze taka pozostanie). Dostałem kiedyś taką 5kg puszkę tego od znajomego co prowadzi serwis ogumienia samochodowego (taka zielona, dosyć gęsta maź/pasta,  doskonale zmywalna wodą). Skuteczność tego jest wielokrotnie lepsza niż wszystkich "chałupniczych" metod z płynem do naczyń, mydłem itp. jak również lepsza niż dedykowane/rowerowe specyfiki sprzedawane w tym celu. Oporne opony włażą przy ciśnieniu poniżej 2bar.

Dzięki ale właśnie wolę maxxisy bo na pierwszych oponach maxxisa jeździło mi się dobrze ale to były maxxisy przedpotopowe 😛 teraz w drugim rowerze mam crossmarki ale już miałem na nim trzy wywrotki starczy liść mokro troszkę oblodzenia i już gleba więc chcę szybkie a zarazem dość przyczepne oponki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...