Marcin95 Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 (edytowane) Cześć kochani, mam problem z trzaskami które dochodzą podczas jazdy z wewnątrz korby. Jestem początkującym miłośnikiem kolarstwa wiec od razu przepraszam za wszystkie niedokładne określenia albo moje nazewnictwa. Od 3 miesięcy posiadam LaPierra Audacio 400 na osprzęcie Shimano Tiagra 4600. Po Ok 500-700km zaczął mi tykac co jakiś czas podczas wtedy podjazdów napęd. Wyczyściłem dokładnie łańcuch, tarcze itp generalnie bardzo dbam o ten rower wiec byc po każdej trasie dokładnie myty i przygotowywany na kolejne trasy. Natomiast na jakiś czas te dźwięki przestały sie pojawiać ale od niedawna po mocnych interwałach zaczęło już to klikanie, trzaskanie jakkolwiek to można nazwać towarzyszyć mi przy każdej mocnej jeździe. Tzn kiedy mam ustawione małe przełożenie nic nie słychać natomiast podczas ustawienia wysokiego np gdy na stojąco chce przycisnąć mocniej pod górę albo na prostej robie sprinty zaczyna strasznie klikać tak jak na tym filmiku który zamieściłem na YT a link wklejam tutaj. Nie upadł nigdy i jest rowerem nowym wiec dziwi mnie taki obrót sprawy. Podpowoedzcie mi proszę co może wydawać takie dźwięki, sroby korby odkręciłem i dokręciłem ponownie, suportu nie wykręcałem jeszcze bo szczerze nie mam odpowiednich narzędzi ale chciałbym sam takie rzeczy umieć robic dlatego nie oddaje do serwisyu tylko podejmę sie naprawie tej usterki samodzielnie. Dlatego proszę was o podpowiedz bo może ktoś miał podobnie. Edytowane 23 Lipca 2017 przez Marcin95 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 Na moje kaprawe oko, to mogą być pedały lub suport ze wskazaniem na to ostatnie. Dla pewności odkręć pedały, przeczyść gwinty i przykręć jeszcze raz. Jeśli nie pomoże, to pewnie suport Ci strzela. Odnośnik do komentarza